Alla inlägg under januari 2007

Av Linn - 30 januari 2007 18:39

han är så sjukt vacker ! :]han får mig att känna mig speciell.han gör mig glad av bara vara i närheten.han är världens underbaraste.- jag är så fruktansvärt kär ! :]

Av Linn - 30 januari 2007 01:02

ångest blandat med hat, vägen tar slut.du vill sväva som fågeln fri bland moln.du hör röster i ditt huvud som säger;"du ordnar allt"stanna nu och tänk till, är det de här du vill?du orkar inte längre men jag vet att du kan.vägen börjar ta slut och du tittar uppåt, en himmel.du tittar neråt, en jord & nånting där i mellan.Du står på gränsen nu, vilken väg ska du välja?en himmel och en jord och nånting där i mellan.du kan inte längre för du fastnat i fällan, tårar på natten och leende på dagen.Jag ställer fråger i gåter.du är fortfarande den jag lärde känna och de kommerdu förbli också, men snälla du gör inte såhär igen!jag vill inte att nåt ska hända dig, de vet du.allt vi har pratat om betyder så mycket, du är ett stort stöd för mig i krångliga situationer :]du är en av dom bästa.åååh, jag blir så ledsen - kan du klara de här nu? nu är jag helt ur balans.allt blir en massa svammel bara men egentligen såär det bara mina funderingar & tankar.jag klarar inte av det här, låt de inte gå så långtdå kommer jag bryta ihop och aldrig resa mig igen.nu ska jag försöka sova, om de går.jag vill bara att du ska vet att du är bästoch att du klarar det här ! vi kommer alltid finnas för dig.- gullis, jag saknar dig ! :/

Av Linn - 29 januari 2007 20:38

JUNGFRUN24/8-23/9 Ditt kärleksliv är livligt och spännande men också ansträngande. Dina känslor skiftar mycket fort just nu.- de är så.idag har jag inte gjort nånting alls, är så less på att inte ha nånting att göra.måste fixa en massa grejer bara sen inväntahelgen så man kan jobba dygnet runt igen.imorrn blir det solning för hela slanten.blir så otroligt glad av de :]känns bra på nå vis att sola, bli brun & fin.sen en sväng på stan och försöka hitta nya skoroch jeans, kommer inte lyckas med de men men.nu diska och sen se hitch, tidig kväll ikväll.- jag är lycklig med dig.

Av Linn - 29 januari 2007 00:58

.. again and again I need that feelings.so come on and take my hands and I show you how to dance.- you´r just a boy who makes me weak and takes my sleepoch jag är toook-kär i just dig ! :]

Av Linn - 28 januari 2007 20:28

hur het kan man vara liksom ? :]han är allt och lite till, underbarast!igår fick jag&patrik leka mjölkbud åt ingemar,blev nerskickad 01.00 på macken att köpa 20 litermjölk till frukosten idag.vi kom på att vi skulle starta eget så vi blir rikaoch kan köpa en bil som inte har skinnsäten, det varju som att sätta sig på isen för att han inte hadestoppat in motorvärmarn, tokis.men han ordnade ju varmt åt oss iallafall ;]när vi kom tillbaka på jobbet var det ju bara att börja möblera om hela matsalen & bära bort extramöblerna vi hade tagit fram.jag&patrik vart inklämda i hissen med 2 gubbar somhade sminkat sig överdrivet mycket och var dessutom över 40, stod där och skratta åt dom stackarna :Pwallmans var inge bra igår heller,"ett gäng skojare" som samir kallade dom ;]haft en underbar helg iallafall.och om blickar hade kunnat döda så hade domnog gjort de igår - bra att veta :]nu ska jag kika film sen sova, tröttöga! - Du är den bästa.

Av Linn - 25 januari 2007 23:51

har städat och möblerat hela kvällen så nu är det myspys i vardagsrummet, mer plats i sovrummet & nya gardiner i köket :]imorrn är det äntligen fredag också, underbart!ska iofs jobba 15 timmar först innan jag fårgå hem och umgås med min emelie.måste kliva upp klockan 6 imorrn för att hinnatvätta - igen, hittade min arbetströja som jagsökt idag först - ordning&reda :Pnu ska jag ge mig på ventilerna i sovrummet så jagslipper frysa ihjäl inatt, blåser svinkallt från dom ;/sen ska jag sova så jag vaknar imorrn.- lyckan är att ha dig ! :]

Av Linn - 25 januari 2007 15:32

min mamma nu, men som vanligt då jag skagöra de så är de ingen hemma, haha!och jag hinner förmodligen lessna på att sitta här innan min bror kommer hem,så jag får göra ett nytt försök till veckan :]har varit duktig idag & gjort allt jag skullegöra och lite till också.skulle gå på affärn och köpa mat också nu närjag ändå är i farten, men jag hittar aldrig nåntingsom känns tilltalande.så som vanligt gick jag därifrån med en massa annat.citron, mjölk, bommulstussar, vad blir de för mat liksom? jag ska sluta äta hemma & bara äta på jobbet :Pvilken tur för mig att jag ska bo på jobbet i helgen då ;)nu ska jag åka hem :]

Av Linn - 24 januari 2007 23:39

nu har jag varit duktig och diskat, tvättat och städat pyttelite ;]ibland blir jag bara så less & irriteradså jag skulle kunna göra precis vadsom helst för att lugna det.i det här fallet, annars är jag aldrig sån :Psom sagt, "visa att du är mogen och bry dig inte".- de ska jag göra också :] imorrn får jag vara med min kärlek så då spelar de ingen roll iallafall.bara njuta, känslan av lycka!sen göra massa viktigheter, haha.nu kika film så jag somnar.ska jobba lunch imorrn så.- jag är världens lyckligaste ! :]

Ovido - Quiz & Flashcards