Direktlänk till inlägg 25 mars 2008

det slår aldrig fel ..

Av Linn - 25 mars 2008 16:38

jämt när jag ska logga in på den här trevliga sidan så kommer det upp en ruta att jag angett fel lösenord och användarnamn .. varje jävla gång alltså!  skriver om det precis likadant och då funkar de fin fint!


har varit och köpt mig ett par nya brillor idag, så de kan ju bli skoj för den som aldrig sett mig i såna >.<  riktigt nöjd vart jag, svinsnygga är dom! så nu längtar jag tills jag får hämta ut dom, ska bli så skönt! :)  Måste beställa nya linser också, men de får vänta till slutet av veckan iallafall. Är lite dålig på att ta med mig dom där siffrorna så jag kan beställa när jag väl är hos mamma.



Ikväll ska jag och liam gå på bio och se vår efterlängtade alvin & gänget :D

vet att de inte är nån utav mina kära vänner som vill se den med mig.



nu blir det mat sen mys med liam :)


och imorrn blir det mys med min älskade! 





 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linn - 11 maj 2008 21:30

Nu ska jag lyssna på dig, för vartenda ord du sa idag var sant. "Hem och sudda ut, glöm att det fanns & gå vidare" Innerst inne tror jag själv att det är bäst så. Slut med överseendet och anpassningen, nu suddas det ut och är snart glömt.    Tack för...

Av Linn - 11 maj 2008 17:49

hämtade upp mamma&tom vid tolv idag, kan lova att jag var trött imorse fast jag sovit .. sånt som händer. Åkte till birsta och lämnade in toms iPod sen bar det av till syster som hade kalas. Var där fram till fyra ungefär, sen tillbaka till birsta oc...

Av Linn - 10 maj 2008 19:50

Var seg som tusan imorse, men hämtade upp mamma vid tolv iallafall :) Sen bar det av till njurunda, först kyrkan en sväng sen fortsatte vi till mari-louise och co. Stannade till såklart då mamma såg en liten gårdsbutik, när vi kom in så fick jag syn...

Av Linn - 8 maj 2008 14:54

Gissa om jag är less på mig själv nu alltså! I höstas råkade min dator ut för en liten olycka (jag klev på den & jag är inte stolt!) , så nu när jag skulle starta den så gled den ur knäet och in i bordet, bara lite lätt inte ner i golvet eller sådär...

Av Linn - 3 maj 2008 12:33

Grattis älskade syster på födelsedagen! :D Nu börjar du bli riktigt gammal, hihi!  Men jag älskar dig precis lika mycket för de <3 ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards