Alla inlägg under februari 2007

Av Linn - 28 februari 2007 00:26

ååå så störande! jag har inte kunnat prata med min emelie på hela dan! :[har världens dyraste mobilräkningar så jag har lagt ner det där med ringandet också, haha, för ett tag iallafall.Annars hade jag ju såklart ringt dig emelie, men det har inte hänt så mycket idag så jag skulle nog sitta tyst i mellan vårat småpratande ;psnart är det fredag också men vill hellre ha lördag, då ska jag bli klappsne har jag bestämt mig för, hah ;]kanske kan ta pulkåkningen på fredag efter jobbet Satu ?men först måste vi ju sno en pulka som sagt :Phar inte gjort så mycket idag, spenderat lite tid med min lillebror är väl det enda jag gjort förutom att ha haft tvättstuga, hann ändå inte tvätt allt eftersom de bara finns en tvättmaskin och jag missade halva tiden ;/hann inte med att packa ner mina onödiga saker idag får ta de imorrn istället, kanske ;]- Du&jag bejbi ! :]

Av Linn - 28 februari 2007 00:03

är helt underbart, det kan bara bli bättre nu! :]blir av med min lägenhet den 26:e mars, får min nya en månadefter så de betyder att jag blir bosatt med min mamam&bror i en månad, men vad gör de ? :Pdet är världens mysigaste lägenhet och en röd vägg som jag velat ha! :]har inte sett till min älskling på fyra dagar nu, de börjar bli outhärdligt länge för mig de där :[ ännu längre sen jag fick kramas med han, ååh nu blir jag ledsen då jag tänker på de & inte jobbar han nåt till helgen heller, fan! nu vart jag för tjurig för att skriva mer :Pska sova och fundera över kärleken min, hoppas på kramkalas imorrn istället.btw, jag&emelie slog inte rekordet i rondellkörningen men vi är på god väg ;]bäst just nu: 9ine - please don´t go.- I just want you to stay.

Av Linn - 23 februari 2007 12:47

Idag fyller min anna stora damen ! :]hon är som en extra syster för mig, en i familjen helt enkelt!Grattis gumman, du är den bästa anna som finns - jag älskar dig!börjar jobba om två timmar så det är väl bäst att sätta fartså man är klar då carro kommer och hämtar mig.idag fick vi inte åka varsinn bil utan vi var tvungna att komma till jobbet så många som möjligt i en och samma bil.igår lekte vi "gissa vem jag är" på jobbet, har aldrig skrattat så mycket i hela mitt liv.dom var så lik alla dom gjorde, fast roligare då ;]nu fixa håret och göra mat, sen jobba :]- jag är kär i dig älskling ! <3

Av Linn - 22 februari 2007 22:51

snälla säg att allt kommer blir bra, att det inte är så.det här är mer än vad jag klarar av, någonsin - varför linn ?tur är väl att jag snart ska flytta, då är ett utav problemen ur världen iallafall.nu tvätta arbetskläderna och försöka sova :/- vad ska vi göra nu ?

Av Linn - 21 februari 2007 21:00

kom hem och hjälp mig med min nervositet NU!du får inte vara borta såhär länge ifrån mig.ne jag är så nervös så jag inte ens kan sitta still.måste ut och promenixa en sväng så jag glömmer bort de ;]- jag är kär i dig :P

Av Linn - 21 februari 2007 08:52

Lina !nu är det bara 365 dagar kvar tills du får gå på systemet ;]min bil vägrade starta imorse, kan ju bero på att de är -22 grader ute idag, så mamsen&bror fick ta bussen imorse.funderar på om jag ska ut och gå en sväng då man ändå är vaken.så jag är pigg då jag ska ha visning av lägenheten vod 10.nu ska jag gå och göra mig klar iallafall.- du är det vackraste jag vet <3

Av Linn - 20 februari 2007 14:18

tydligen så är allt fel hela jävla tiden.eller så är det jag som är felande, det enda jag får höra.men om allt jag gör för dig är fel så sluta ringmig 24 timmar om dygnet året om! så slipper jag dig & du mig, skitbra!jag förstår det verkligen :/nu ska jag göra mig klar & hämta lillebror somhar spelat blodig hockey på gympan ;]- älskar dig ! :P- Just you and me <3

Av Linn - 19 februari 2007 23:30

jag känner mig så bekväm i dina ögon då du tittar på mig&ler.- jag känner mig så speciell i närheten av dig.idag har jag fått mitt vinterdäck lagat så jag slapp halkarunt med ett sommamrdäck & 3 vinterdäck, stereon inmonteradoch högtalarna tillfixade eller vad som gjordes med dom :Psen hann jag med ikea en snabbis också, mest för att hämtaupp min lillebror & mamsen som skulle handla en massa.passade på att köpa mig en ny blomma och lyckas jag ta dö på den här blomman också ger jag upp och skaffar plastblommor.stod på etiketten att den tålde att torkas ut i mellanåt.men eftersom att jag hade så bråttom ut så glömde jag slå in den i nånting så den höll sig varm så den har nog frusit ihjäl redan, ser så ut iallafall :(imorrn blir de en sväng på jobbet och kika hur fint de blivit sen vi byggde om halva restaurangen, sen tvätta & städa lite så jag har de gjort innan helgen då jag ska jobba.och på onsdag skulle jag tydligen bli bjuden på bio :]vet inte vad de blir för film men de va ju saksamma.sällskapet som räknas iallafall så.nu hade ju jag tänkt sova men då är det CSI Miami på tv.och då jag börjat se lite utav de går de inte att sluta :Pmen sen sova iallafall.- I can´t smile with out you <3

Ovido - Quiz & Flashcards