Alla inlägg den 2 februari 2007

Av Linn - 2 februari 2007 23:49

usch sån dag !händelserik på både bra & dåliga saker.men nu sova mina 5 timmar så jag orkar upp attjobba imorrn igen :]full fart dygnet runt i helgen.- hoppas du blir frisk snart hjärtat ! :]

Av Linn - 2 februari 2007 00:10

jobbar jag som vanligt, fast ännu mer nu i helgen för det är nån mässa & slalomtävling :/också ringer dom idag och berättar att jag har 60 gäster ute i kojan att ta hand om också så minafem lediga timmar imorrn blev inte av, helt oväntat ;pvar upp dit idag och skrev rapporten också som vi hade glömt och då kommer dom och skriker åt en, "Av med jackan och ställ dig i baren."för då vägrade gästerna gå upp i rätta baren och handla för dom "hittade inte dit" fast den är så synlig som den bara kan bli, lagomt irriterad sådär :Phunnit med att bråka med grannen också.ovesentliga saker men de är ju vi, så nästa gång jagser han ska jag knuffa han i en stor snöhög, om hanär ute utan sin stora hund :)bråka om en parkeringsplats som jag absolut skulleha & fick - såklart ! ;)nu natta så jag får träffa kärleken nångång ! :)bara några timmar kvar nu, lääängtar !- jag tycker om dig alldeles för mycket ! :)

Ovido - Quiz & Flashcards