Alla inlägg under mars 2007

Av Linn - 31 mars 2007 16:57

blir lite bokat tills ikväll då ;]du är helt otrolig kära vännina!den här fina lappen hittade jag på jobbet idag då jag kom.

Av Linn - 31 mars 2007 16:36

har haft lunchen på aveny idag, s - kvinnor - PRO möte skulle jag vilja kalla det för. Funderar fortfarande vad s-kvinnor betyder, snurriga-kvinnor passade perfekt in iallafall!dom hade nämligen bestämt själva att dom skulle ta dit hela jväla teatern, "pytt i pannan", och bygga scen och greja på som att det inte räckte med att smalare än thord var där och pysslade med sin scen? teatern var iallafall i samma klass som att gå på sagostund på ett dagis, jag erbjöd dom lite frukt till teatern så jag verkligen kunde känna av dagiskänslan.i 2 timmar har jag suttit rakt upp och ner och väntat på att få städa undan efter dom och möblera tillbaka hela jävla aveny efter dom!satt och skrattade åt killarna som roddade inför kvällen med rökmaskiner, lampor, kravallstaket och ljudet :Pinte för att jag gjorde de så mycket bättre själv då.fick ju såklart så tråkigt att jag vart tvungen att pilla på alla knappar dom hade på mixerbordet och spruta ut lite rök ;]vart så fint så, men inge yrke för mig inte.så nu är jag hemma en snabbis och duschar sen bär det av till nästa jobb igen och sen blir det aveny igen på kvällen ;]dags att hoppa in i duschen, sen affärn :]blir kycklingwok till middag idag.- Who´s gonna love you?who´s gonna take my place and stand by your side?kiss you and hold you.I always love you, i know! <3

:'[

Av Linn - 31 mars 2007 00:48

trodde aldrig jag skulle känna så starkt för dig som jag gjorde.men tydligt de .. tänk om jag inte fick reda på allt ikväll.då hade jag mått mycket bättre, då hade jag bara kunnat glömma men nu måste jag fundera över allt som hänt och jag fått veta.ååå, det här kommer inte funka i längden!stanna för min skull, snälla ? ska gräva ner mig under täcket nu och inte komma fram förns allt blivit som det var och som det borde bli istället för hur det blev! nu snurrar jag till mig själv i allt också.god natt!- I will always love you!

Av Linn - 30 mars 2007 11:56

skulle bli super varmt i solen idag sa emelie.så vi ska ner på stan och mysa i solen :] så det är väl dags för mig att göra mig klar, men som vanligt har jag ingenting att ha på mig förmin kära lillebror har tagit jeansen jag vill ha ;]ska hämta mina pumps och ha på mig :Ddå vet man att det snart är sommar.- jag älskar dig!

Av Linn - 29 mars 2007 21:31

ja nu var det längesen sist och det är inte länge kvar tills min älskling flyttar härifrån och jag måste tänka på de varje dag tills han kommer hem!nu vart jag less på bara tanken utav det :/haft en underbar dag idag iallafall!solen skiner ju ute också så allt blir bara bättre.har hållt mig sysselsatt hela dagen idag så nu är jag sådär lagomt skönt trött :]så man kanske borde fundera på en tidig kväll ikväll så man kan vara utvilad imorrn och hålla sig sysslesatt ännu en dag i solen :]- I swear I never gonna leave youyou´r the one for me!

Av Linn - 19 mars 2007 02:01

är trött men somnar inte och jag blir tokig av att ligga och stirra i taket och vänta på att man ska somna eller att nåt ska hända.så nu måste jag roa mig i en timme så jag kanske somnar sen :]blev nyss erbjuden en resa till månen och tillbaka, kan ju vara bra att ha.jag fick iallafall prata med kärleken min igår :Dhan är absolut det finaste som finns, jag är tokigt kär i han.men vad ska vi göra åt de då han ska flytta runt halva jordklotet på obestämd tid :/ jag kommer sakna ihjäl mig, vems leende ska göra mig glad nu då? vem ska jag krama om då jag är allmänt less bara? - jag vill ha dig och bara dig!nu blev jag less igen då jag kom och tänka på att det bara är 17 dagar kvar tills han åker och jag måste glömma eller iallafall komma på andra tankar.skulle kanske ha gjort nånting åt situationen innan det blev såhär knappt om tid, men inte jag inte.nu blir de bara en massa svammel också känner jag.lika bra att hitta på nå annat eller helt enkelt sova.- What would you do if I said I love you ?

Av Linn - 17 mars 2007 00:23

"Asså fattar du hur jag sydde? jag sydde och sydde och sydde som en tok liksom. Men det tog mig fan två veckor att få dom där små paljetterna på plats" haha, jag älskar livet!även fast jag jobbar dygnet runt, men då älskar jag livet ännu mer på löningsdagen varje månad, haha ;]nu hitta mig nåt att äta, inte hunnit med de på hela dan :/tack för en underbar kväll älskling,du tar soffan imorrn, punkt slut, men skulle du vägra ochsova i sängen iallafall så gör de absolut ingenting ;]

Av Linn - 16 mars 2007 13:35

började min super långa vecka i onsdags med dubbelpass, södra sen aveny och gårdagen såg likadan ut så idag börjar jag tre och förhoppningsvis slutar jag inte allt för sent, börjar ju trots allt nio imorrn igen.känns som att jag skulle ha tagit med mig hela mitt liv och flyttat in på jobbet den här helgen, men det är ju bara för att Carola är där och sjunger.så på måndag är det full fart med flyttningen som gäller.måste lära mig säga nej till jobbet nångång och det här är ju ett fint tillfälle då jag verkligen måste vara ledig av en anledning.men nu äta lunch sen jobba.- huh :/ <3

Ovido - Quiz & Flashcards