Alla inlägg under augusti 2007

...

Av Linn - 31 augusti 2007 08:15

Bajsjobb! :P


men snart är det söndag sen är jag ledig till den sjätte :D

lyckliga jag och ännu mer lycklig blir jag idag efter två .. haha!


jag har insett att jag är kär så det står ut genom öronen också.

men sånt som händer ibland :)




nu ska jag fortsätta göra mig klar, ska åka om en kvart så.




tack för igår, det behövde jag verkligen - du är en ängel! :) 




-


...

Av Linn - 29 augusti 2007 23:31

man är väl ingen jävla tretimmars inte!

jag  & kristof vart lite less på de men vafan, hoppas på att man vet om de till nästa gång så kanske man inte ens kommer! de kan jag bju dom stackarna på som jobbar två gånger i månaden, själv får man ju skatta bort dom där stackars tre timmarna.


imorrn börjar jag nio och slutar elva så det blir långpanna.

och samma på fredag, lördag & söndag!

sen är jag ledig fram till den sjätte :D

räknar redan ner till löning.



jag hoppas verkligen söndag blir myssöndag! :)

behöver verkligen umgås på normalt sätt nu.

känner att det var jätte längesen man gjorde nånting man verkligen velat göra. Och jag vill verkligen gå ut och bli riktigt redlös, sådär så man slipper fundera över allting och bara vara! haha låter riktigt illa men jag behöver de! Och jag vill verkligen ha min goknopp hemma och mysa. Men alltid är det nåt som stör de jag vill, jag jobbar som sagt och när jag inte gör de så jobbar alla andra istället. Men söndag är vi alla lediga, så vill inte emelie gå ut så blir det skogen för min del med en massa film & mys :)



nu dags för sängen!



-


saknar dig goknoppen min! :)

:)

Av Linn - 29 augusti 2007 15:48

lite bättre humör har jag hittat fram nu iallfall.

vette sjutton hur jag ska ta mig på jobbet alltså, blir kanske taxi.

sådär lagomt roligt att spendera pengarna på.


ska iallafall bära ner mina grejer i förrådet ska bara kika lite i dom först så jag hittar fram allt jag saknar och lite där till :)  sen gå igenom mina kläder och packa ner de jag inte behöver den här månaden, ungefär allt utom arbetskläderna känns de som.


knas dag idag, har inte gjort ett dugg!

känns så hemskt att börja jobba vid sju :/


för en stund sen trodde jag att jag blev lycklig igen, men inte då!

såg att jag började sex imorrn och då hade jag hunnit med så mycket som jag velat göra imorrn, men sen kom jag på att det var då jag blivit instoppad i lunchen och börjar nio istället :/  

bajs!



nu ska jag ringa en skummis.



hejsvejs! 

Av Linn - 29 augusti 2007 13:50

ja det är precis vad jag är, på mig själv!
att jag aldrig lär mig, varför håller jag på såhär för?

egentligen vet jag vad det beror på men varför egentligen?

jag är så fjantig!


nu ska jag gå och gräva ner mig under täcket.

eller göra anna och barnen sällskap kanske är en bättre idé.


låt mig vara idag, humöret är inte på topp kan jag lova!





?

Av Linn - 29 augusti 2007 12:17

jag hatar att vänta, särskilt när det/den jag väntar på inte vet om det :P

jag yrar nog bara till allt för mig själv så jag lägger ner väntandet!


kanske man borde gör sig klar för att hitta på nåt, men vad?


jag vill så gärna kunna fråga de rakt ut men de funkar bara inte!

haha jag är ju som jag är som vanligt.


kanske borde gå ut och njuta av solen bara :)

men de är säker svinkallt ute.



nu ska jag sluta förpesta andras tankar :P





-



kramkalas! :)

Av Linn - 28 augusti 2007 15:46

kvart i sju imorse ringde syster min och väckte mig, hon ville bara småprata och tyckte de var konstigt att jag låg och sov den tiden på morron .. jag menar alla har ju inte barn som vaknar fem på morron ;)


tio stampade hon in och drog med mig ut. Jag & mira tog oss en promenad en timme sen gick vi ner på stan och åt lunch kikade runt lite och sen kom carro och gjorde oss sällskap :) Syster kom och hämtade tillbaka mira och sa åt mig att åka hem och sova för jag såg så trött ut, så nu är jag hemma och funderar allvarligt på att sova en stund.


om nån timme kommer kärleken förbi också.

hoppas på film ja, men vi får väl se hur det blir med det :P

får iallafall kramas med han så lika glad för de är jag.



nu vila en sväng sen äta :)



-




du ger mig den där underbara känslan'

-

Av Linn - 27 augusti 2007 18:59

springer runt med ett sånt där fånigt leende på läpparna nu

känns som om jag svävar på små moln.

det krävs inte mycket för att göra mig glad känner jag

& idag behövdes det bara några söta ord och jag svävade direkt.


du ger mig fjärilar i magen' 

och jag älskar den känslan.




-


fick mig ett nytt headset också - överlycklig! :D

Av Linn - 27 augusti 2007 16:59

jag har vart på stan med min kära emelie idag :)

köpte mig det efterlängtade halsbandet jag velat ha ett tag, så nu är jag rätt så nöjd! vi spatsera omkring en stund och sen gick vi och åt så nu är vi mätt för två dagar framöver också :)


så nu ska jag väl börja ta tag i mina saker som står och skräpar, måste kika igenom dom och bära ner dom till källarn. Fast känner jag mig själv rätt så bär jag bara ner dom och struntar vad som är i .. de kan jag ju ta reda på när jag flyttat in i nya placet :D


måste kanske sätta lite fart så jag hinner med mig, herr vimspelle kommer väl snart och hämtar upp mig också .. måste ju lämna igen nycklarna idag. Men de ska bli skönt så slipper man bry sig om det där stället nå mer!


nu pyssla på sen ut och flänga! :)







-


saknar saknar saknar! :)

Ovido - Quiz & Flashcards