Alla inlägg under september 2007

(!)

Av Linn - 29 september 2007 16:25

Fan så störande!

jag har förstört min datorn och jag är så arg på mig själv!

att jag aldrig lär mig? jag är den mest oansvariga som går i ett par skor.

en spricka rakt över hela skärmen som har delat sig i två, sprickan alltså!

men inget att gråta över, gå vidare bara, köp en ny! :-|


ikväll blir det myspys och patetisktprat hos emelie på varsinn sida soffan.

haha jag älskar verkligen dig emelie! :D

ska dokumentera våran kväll nån dag framöver, alla fina bilder ;)


helt klart bästa kvällen på länge!

fick en massa mys också! :D


nu ska jag packa ihop lite för imorrn flyttar jag .. wiho! :D

sen göra mig filmfin för emelie.




-


J!

Av Linn - 28 september 2007 14:37

kommer bli min ryggs död! :P


Jobbar hela helgen sen ledig två dagar, får se hur min rygg mår då.


men nu ska jag åka ner till stan och sen upp på jobbet!




Kommer bli en kanonkväll ikväll .. eller hur då emelie ? ;)

Av Linn - 28 september 2007 12:08

trodde jag ja, istället får jag börja åtta imorrn :/

men om jag slutar tidigt ikväll så blir det nog en liten sväng ut med emelie iallafall, men nyktert då såklart! Så man är pigg och fräsch på jobbet imorrn :P


blev inge vindrickning igår, vi sparade oss inför helgen.

istället så satt jag hemma och filura, sen försökte johan få mig att spela nåt bilspel med han men jag fattade ju noll utav hur man skulle göra för att få igång de så vi kunde spela mot varandra så vi gav upp det där till slut :)



vaknade nio imorse men inte har jag kommit nå längre för de inte!

är inte ett dugg klar och vet inte vad jag ska göra av dagen fram till fyra heller, kanske ta en runda på stan och införskaffa mig nåt roligt .. vad de nu skulle kunna vara.




nu ska jag fixa håret och sen stan!




-


du gör mig glad varje dag vid den här tiden :)

Av Linn - 27 september 2007 21:04

Fjortis?


[x] Du har fler än 10 nagellack

[x] Du har en parfym som kostade mer än 100kr.

[x] Du har eller har haft lösnaglar

[x] Du har en bild på dig själv som bakgrundsbild på datorn

[x] Du har färgat håret
[x] Du har alltid din mobil med dig.

[x] Du dansar vilt när du är ensam hemma

[x] Du går aldrig hemifrån utan att vara sminkad

Totalt: 8/8


Du älskar


[ ] Glitter
[x] Färgen rosa

[x] Shopping

[x] Dekorationer
[x] Speglar
[ ] Skolan
[ ] Enhörningar
[x] Disneyfilmer
[x] Ljus
[ ] Blommor
[x] Mjukisdjur    - bara min milton ;)

Totalt: 7/11


Du shoppar på


[ ] C&A
[ ] Pinkie
[ ] Victoria´s Secret

[x] H&M
[ ] New Yoirker

[x] Gina Tricot

[x] NK    - när man är i storstäderna så! :)
[x] Top Shop

[x] Zoovillage.com

[ ] City Girl
[x] BikBok

[ ] Colosseum
[ ] Madonna

Totalt: 6/13


Du säger ofta


[ ] Whatever

[ ] Oh my god!

[x] Vet inte
[x] Cutie

[x] Hot

[x] Visst

[x] Säkert

[x] Ursäkta?

[ ]Fabilous

Totalt: 6/9


Du läser


[x] Cosmopolitan

[x] Glamour

[ ] Marie Claire

[x] Elle

[ ] Teen Vouge

[ ] Bravo
[ ] YAM!
[ ] Wendy
[ ] Bravo Girl
[ ] Popcorn
[ ] Star Flash
Totalt: 3/11

Du har sett dessa filmerna


[ ] Elizabethtown
[ ] Girls Club

[x] Freaky Friday

[ ] The Notebook

[ ] A walk to remember
[x] Sweet Home Alabalma

[ ] Where the heart is

[ ] Just My Luck

[ ] John Tucker must die

[ ] Centerstage

[ ] Girls United
[x] How to lose a guy in 10 days

[ ] Mona-Lisas smile
[ ] My girl

Totalt: 3/14

Du brukar kolla på


[ ] Lost

[x] America´s next top model

[ ] Project Runaway

[x] Desperate Houswives

[x] The simple life

[ ] Men in trees

[ ] 8th & Ocean

[x] Grey´s Anatomy

[x] OC
[ ] Laguna Beach/The hills

[ ] Nip/tuck

[x] Gilmore Girls

[x] One Three Hill

[ ] Heroes

Totalt: 7/14


Du gillar


[x] Paris Hilton
[x] Jessica Simspon
[ ] Mariah Carey
[x] J-Lo

[ ] Britney Spears

[ ] Beyonce Knowles

[ ] Hilary Duff

[ ] Christina Aguilera

[ ] Lindsay Lohan

[ ] Gwen Stefani

Totalt: 3/10


Totalt: 43/90

Av Linn - 27 september 2007 20:58

Min kvinnliga sida:


[x] Köpt en hårfön?

[x] Sminkat mig i annat avseende än att se rolig ut?

[x] Följt med som smakråd vid en shoppingrunda?

[x] Pratat känslor?

[x] Berömt en person av manligt kön för sitt utseende?

[x] Ringt upp en person utan konkret syfte?

[x] Funderat på namn åt mina barn?

[ ] Insett storheten hos Barbra Streisand?

[x] Druckit Cosmopolitan?

[x] Sett ett avsnitt av "Sex and the city"?

[x] Sett två anvsnitt av "Sex and the city"?

[x] Känt mig sugen på en kopp te?

[x] Känt glädje över att få blommor i present?

[x] Gjort någonting romantiskt på eget initiativ?

[x] Blivit arg utan anledning?

[x] Gråtit efter 9 fyllda år?

[x] Brytt mig om H&M:s val av modell?

[x] Pratat skvaller?

[x] Varit arg/sur utan att tala om det?

[x] Kramat en kille?

[x] Dansat?


Min manliga sida:


[x] Ljugit om hur mycket jag druckit?   - bara för farbro blå ;)

[ ] Ätit en blodig stek?

[x] Läst en biltidning?     - bara kikat

[x] Framgångsrikt använt en borr, hammare och diverse andra redskap?

[x] Lovat att ringa dagen efteråt och sedan struntat i det?

[x] Skött grillen under en grillfest?     - bara på jobbet där jag var tvungen!

[x] Läst en bok av Jan Guillou?

[x] Läst ett nummer av Slitz?       - hos peter ;p

[ ] Dunkat någon i ryggen i syfte att få denne att känna sig uppskattad?

[ ] Känt mig hungrig efter att ha ätit en hel pizza?

[ ] Gått på en Ulf Lundell-konsert?

[x] Använt händerna till att slå någon i syfte att skada denna person?  -haha

[ ] Sett alla Die Hard och Rockyfilmerna?

[x] Diskuterat bröst?

[ ] Gjort lumpen?

[ ] Läst Nick Hornby?

[ ] Känt mig nödgad att bräcka någon i armbrytning?

[x] Känt mig häftig över att åka jättefort i en bil?   - japp! :D

[ ] Enbart stirrat snett uppåt vid besök på en pissoar?

[x] Lagat någonting på egen hand?

[x] Skrikit "kom igen nu gubbar" på en fotbollsplan?

[x] Tävlat i att dricka öl?    -  bjuds de så bjuds de ;)

Av Linn - 27 september 2007 19:59

Började dagen på stan med emelie sen tog vi en sväng till birsta också.

Emelie shoppade och jag hittade ingenting :/

Men jag kan ju behöva spara mina pengar om jag ska ha råd att leva nästa vecka och resten av månaden! Flyttar ju på måndag så då måste man väl fylla på kylskåpet och på torsdag, tro jag det blir .. då bär det av på äventyr och min emelie måste följa med! :D


Åkte och hämtade upp familjen efter de och det har verkligen inte varit min bilkörardag idag inte. Ett under att jag inte krockat idag alltså, först en moped, sen två bilar :-|  Dom dök upp från ingenstans! Och jag kollade till och med två gånger, det brukar jag aldrig göra. Så nu ska jag kolla tio innan jag ens byter fil ;)


Har dragit på mig min 'dricka-vin-med-min-bästaste-emelie-outfit', japp har en egen outfit för de till och med .. mjukisarna! ;)  Ska hem till emelie för att vara patetiskt, det vi är bäst på + lite vin!



nu ska jag gå och packa lite innan jag åker till emelie, så jag har de gjort innan måndag. Ska ju jobba hela helgen, bajs! :P





-


Grattis Satu! :D


Av Linn - 26 september 2007 19:56

slutade ju som sagt fyra idag, tänkte åka hem och vila ryggen ja men inte då!  Hann vila mig i en halvtimme sen var det bara att byta om och skjutsa iväg lillebror till clas ohlson för att köpa nån gängsats, men där kostade den nästan sjuhundra så jag föreslog biltema, köpte självaste verktyget där för resten utav det han sulle ha fanns inte. Sen vart det mekonomen och resten av birsta. Avslutade våran shopping med lite mat.  Så nu är jag äntligen hemma :)


Bråkade med en gubbe i rondellen förut också, fanskapet tro att alla bilar står still för skoj skull tydligen! Så han gjorde sig en tredje fil och trodde att man kan komma i mellan alla andra bilar bara för att man är dum i huvudet! Men icke så funkar det inte, jag är lika trafikelak själv så jag blockerade gubbens bil och då han ryckt upp dörrn åt tanten framför mig för att skrämma livet ur henne så passade jag på att trycka mig ut ur rondellen för bilen bakom tröttnade, sen tro gubbenfan att han ska kunna knuffa undan min bil då han väl kommit ut på den stora vägen .. vad fan tänker folk med egentligen? :-|  Men som jag brukar säga till krister, "vi kör fortare än han ändå!" 



Nu ska jag kika film sen dejta kudden, den bästa dejt man kan få ;)




-


världen är allt bra liten! :P

Av Linn - 26 september 2007 16:40

jag tro jag är en ganska lätt person egentligen.

nu vet jag att emelie sitter där hemma och skrattar åt mig, för hon håller nog inte alls med mig på den här punkten eller om mina tankar och funderingar, men jag älskar henne ändå! ;)


tänk vad lite som gör mig glad egentligen

och att jag har sånt tålamod    hahaha!

jag blir sällan arg utan det ska mycket till innan jag börjar bråka!

min kära emelie tänker nu: "men hon är tjurig som en 3åring"

men det har jag fått av min syster så det kan jag inte göra nånting åt! ;)


men idag kände jag att hur nere och less man jag än är så krävs det inte mycket för att jag ska bli glad igen :)  Igår var det nära för mig att jag skulle börja brinna, men jag höll ut hela kvällen och brann inombords istället.  Och nu idag har jag blivit glad igen, fast jag jobbade till fyra och inte till två som jag var inställd på :P




Nu ska jag skjutsa bror min runt halva sundsvall, om jag är riktigt glad och lycklig i tio minuter till kanske bilen har tankat sig själv när jag kommer ut till den >.<




-


Det har inte med han att göra alls ! :D

Ovido - Quiz & Flashcards