Alla inlägg under juli 2007

: /

Av Linn - 31 juli 2007 17:09

jag trodde allt var knas nu men icke sa nicke som jag brukar säga!

blev lite gladare precis och de skadar ju inte - söööt! :)



har vart på stan med emelie & cia idag, trevligt!

imorrn blir det party med min älskade emelie, alltid som mest skoj då.

kanske vi hinner en sväng förbi ludde & co. :)

blir iallafall massa vin, skratt & dans imorrn - you and me emelie :D




-



söööööt ! :D

Av Linn - 30 juli 2007 22:36

det är dom man aldrig tänker på.

hur ofta tänker man egentligen på hur lycklig man är bara för att man har sina vänner eller får höra nånting man velat höra .. eller om detkommer nånting helt oväntat ?

utan man tänker jämt på de man inte får höra och de man inte har.


oftast handlar allt om killar och det är nog bara att vänta på att den rätta dyker upp och strunta i allt annat och alla andra. Vet att de ändå inte funkar så, men alla kan väl försöka iallafall?  Det jobbigaste är när man blivit kär och man tror att han är han med stort H fast det visar sig att han inte är de ändå, de är så lätt att ge råd till andra och stötta dom men varför kan man aldrig göra nånting bra själv? eller bara lyssna på sitt hjärta?


jag kommer alltid lyssna på mina vänner om dom behöver prata och jag kommer alltid att stötta dom och vara lyckliga för deras skull. Även om jag inte är den bästa att ge råd och berätta vad som är rätt och fel så försöker jag iallafall :)   Jag är glad att du litar på mig och känner att du kan prata om allt med mig!  





Appropå lyckliga stunder så var jag och emelie ut i onsdags tro jag det var, var jätte länge sen vi var på Coppers så vi gick dit en sväng och drack en cider. Möts av ludde och den nya bartendern, lika glada som alltid och han bjöd på nån krona för vi inte hade mer löst men kunde ju betala med kort .. men inte då de fick vi inte så han bjöd istället! Tackade och gav han en kram, sen kommer ludde fram och tar i händerna och frågar hur det är, som vanligt är det alltid bra med oss ju och ännu bättre när han frågar! Sen får jag mig en kram och får höra att han saknat mig! och helt allvarligt så hade jag saknat han också.  Det var en av mina lyckliga stunder för jag har alltid tyckt han är fin och trevlig! :)



så nog svammlat för min del, ville bara få ur mig att vi ska vara glada för allt det vi har och inte tänka så mycket på de vi inte har. Och jag är lycklig över att jag har så fina vänner och familj! :)



-


Lyckliga stunder!


Av Linn - 30 juli 2007 14:34

ny vecka, nya möjligheter!

men mest nya saker att se fram emot :)

har inte direkt nånting att se fram emot den här veckan men jag måste väl samtala lite med emelie så kommer de väl upp nånting roligt vi kan göra i veckan :)


imorse när jag vakna så bara öste det ner regn så jag var bara tvungen att sova lite till, fast jag vet att jag blir segare om jag somnar om .. precis som nu >.<


killen som skulle visa sin lägenhet idag är inte hemma har han kommit på så han skulle snart ringa upp igen då han bestämt sig för en ny tid och jag kan bara hoppas att han är hemma då istället :)    så nu är hela min dagsplanering förstörd!   kanske ska hitta nån att låna en bil av och åka till hudik och kika rean på gina där, måste surra med emelie & malin och se om dom är på :)




nu duschen!



-


:)

Av Linn - 30 juli 2007 01:14

har vi vart och kikat på ikväll, den var faktiskt riktigt bra! :)

'jag har en motorsåg här inne .. wrum wrum wruuuuuum!'

haha ja det vart många skratt till den filmen måste jag säga. Värsta skrattet jag hört nånsin satt bakom oss och skrattade åt precis allt kändes de som, lät iallafall som att hon hade en åsna i halsen!


imorrn ska jag kika på lägenhet, kanske blir kär i lägenheten och flyttar för sista gången på mycket länge! har inte gjort annat än att flyttat runt de senaste året. Man blir fattig av att flytta också, iallafall jag, eftersom jag vill förnya mig hela tiden och köpa en massa nya saker. Inte möbler då men saker, sånadär man har en uppsjö utav, eller varför inte köpa en ny garderob bara för att man är så glad (?) brukar ju också funka!

efter lägenhets kikandet så ska jag umgås med anna, blir väl en promenix och surra av oss av allt som hänt under veckan.



kanske får besök imorrn också, återstå att se om de är nån som ringer och berättar att han är påväg! :)   inte mig emot, alltid trevligt med sällskap så det blir nog mys!



Nu blir det nog sova innan ögonen går i kors.



-


jag behöver nån med båda fötterna på jorden & de är bums!


samir - jag behöver dig!

Av Linn - 29 juli 2007 17:59

snart är det ny månad också, känns som att hela sommarn är över då .. har väl egentligen inte vart nån riktigt sommar så jag får hoppas på desto mer sol ända fram till oktober :D


ikväll blir det bio i mysvädret, kom världens regnskur bara för ett litet tag sen men nu är den borta med vinden så hoppas den håller sig undan då jag ska promenixa ner till stan sen :)  för jag har tappat bort mitt paraflax!


eftersom jag har mina mjukisar hos emelie så måste jag väl se anständig ut ikväll, men jag antar att jag inte blir den enda som ser anständig ut  har ju malin med oss också så .. men bara för att jag tro hon lämnar mjukisarna hemma så har hon dom väl på sig ska ni se! :P   så om du läser malin, lämna mjukisarna hemma - sympati tro jag de kallas ;)




nu göra mig klar!

hejsvejs.




-


blir inge klokare på min filuring inte!

Av Linn - 29 juli 2007 11:41

jag älskar söndagar!

för då får man sova hur länge man vill utan att ha nånting att gå upp till och göra, fast jag har ju tvättstuga nu om en kvart så jag måste göra nånting ändå! :)


sen ska jag kila ner på stan och köpa mina nya shorts.



nu duschen sen tvätta! :)



-



varför är du så jävla blåst för? :/

Av Linn - 28 juli 2007 20:10

det kan man lugnt påstå att jag är!

dagen har gått super segt men jag var ändå relativt pigg medans jag jobbade, hann ner till stan i tid imorse också! :D    var riktigt pigg fast jag bara sovit tre timmar och morgonpromenixen var ganska mysig så. Men nu när vi skulle åka hem och man skulle försöka koncentrera sig på att köra bil, då börjar ögonen att bli sömniga så vi bytte chaffis och sen tog min käre vän fram groggen! ;)  men fortfarande sömnig!


ska väl hoppa in i duschen så jag & emelie tar oss iväg nånstans innan klockan blir för mycket och vi inte hinner med oss alls, ser nu faktiskt att klockan redan är mycket! så dags att lägga på ett kol.


men nu ska jag vara duktig och komma på nånting att äta!

sen duscha.




-


ses ute i dimman! ;)


Av Linn - 28 juli 2007 05:59

vaken (?) jag vette sjutton om jag skulle kalla mig själv vaken alltså!

så jävla trött så det finns inte med på kartan ens, men är huvudet dumt så får kroppen lida. Nästa gång nån frågar om jag kan jobba ska jag först fråga vilken tid jag måste kliva upp, haha! :P  Ska väl ta mig en promenix ner till stan om en halvtimme, ska bara göra mig klar först.


Ska ju jobba i vit skjorta idag har jag fått order om, men äger jag nån sån?

nix, för dom har jag hos anna och där gör dom ju ingen nytta idag inte.

så jag hoppas att en vit tröja duger, hittade inte ens den jag brukar jobba i så jag får klara mig med den jag har hittat .. ska behöva vara anständig och fin och ha väst på mig också, usch! så nu kanske jag borde lägga på ett kol!



gårdagen var, ja jag vet inte ja! pinsam? fast inte hela kvällen då! kunde inte få det ur mitt huvud så jag satt och grubbla på  mina pinsamheter tills jag vart less och trött, så vi åkte hem. När jag väl lagt mig för att sova så ringer telefonen och då blir jag ju pigg såklart så tro inte jag somna förns närmare tre ändå ... så idag är jag tröööööött! :/   men får sova imorrn :D


ikväll sägs det att de blir fest!

så vi ses där ;)






-


på måndag får jag finfrämmande >.<

Ovido - Quiz & Flashcards