Alla inlägg den 17 juli 2007

Av Linn - 17 juli 2007 19:20

nu är mina lyckliga dagar över!

fick påminnelser på tre räkningar sen förra månaden som jag redan har betalat en gång och som om de inte vore nog så har dom skyddat 250 kronor på mitt konto, tydligen så har jag gjort nånting den trettonde (?) .. ska tala om för dom som skyddat de beloppet att jag försökte handla för 40 kronor på macken den trettonde då vi var påväg upp till åsele, men då ville inte kortet funka så då struntade jag i kortet och har inte ens tittat på de sen dess!  Nu är jag lagomt less på allt som har med pengar att göra!  Kommer väl snart en påminnelse på hyran också, för nånstans har mina pengar tagit vägen då jag betalade alla räkningar, men inte dit dom skulle iallafall - ganska tydligt.



Bara för allt det där tänker jag köra igång dammsugarn nu!

lika bra att bli vräkt så blir det billigt framöver, bo under en tall eller i en buske kanske?


innan månadens slut ska jag ha hittat mig ett nytt jobb har jag bestämt mig för!  Nu ska jag verkligen ge mig in för att få ett riktigt jobb också, är så less på det där jävla berget!


och medans jag ändå är så irriterad ska jag få ihop sängen själv också!

fast jag redan testat och de inte funkar, men jag SKA!





återkommer då jag fått ihop sängen, för jag ska inte ge mig.





-



tänk om du vore här.


Av Linn - 17 juli 2007 12:06

blev väckt av mamma vid nio imorse då hon ringde och frågade om hon och karin skulle köra bort min tv till mig, eftersom jag fortfarande var trött så tackade jag nej .. en liten stund senare plingar det på dörrn, där står pantertanterna med tv:n i högsta hugg! Så det var bara att släppa in dom med tv:n och självklart så skulle dom stå här inne och trampa runt en stund och småprata också, så nu har jag äntligen blivit av med dom igen och kan fortsätta med nånting, inte sova dock, men plocka i mina roliga saker kanske?   Nån snäll själ som känner sig manad att hjälpa mig lyfta i mina madrasser i sänggaveln? :)    Funderar på om jag ska fixa håret igen, så om lina har tid & lust med mig ikväll så kanske hon har lust att hjälpa mig, we´ll se :)




om bara tre dagar får jag pengar, då skulle jag & emelie köpa vin har jag för mig vi bestämde .. hahah! ;)   men bara om de är finväder för annars kan vi lika gärna sitta i soffan och kika film och hålla oss lugna, skulle ju behövas nångång de också.



nu åter till mina funderingar om möbleringen och vart jag ska börja.




-



 ..... 




Ovido - Quiz & Flashcards