Alla inlägg den 18 juli 2007

Av Linn - 18 juli 2007 22:09

idag har jag vart hos lina en sväng på förmiddan, fixade håret och surrade lite + lite kaffe, fast jag inte ens dricker de så gick det ner och smakade helt okej :)


gick sen en liten promenix och avslutade den hos mamma i förrådet.

hittade min bäddmadrass och några lampor, råkade bli kvar på middag medans karin var på väg till oss .. hon skulle skjutsa hem mig med all min packning. När jag kom hem dammsög jag litegrann och ställde tv:n till rätta och nu har jag inte en aning om hur jag ska möblera resten :/


nu blir de tv:n sen sängen.

måste ju göra nåt skoj imorrn så lika bra att vara pigg :)




-


jävla toffel! :P

Av Linn - 18 juli 2007 19:09

Vad tänkte du när du såg dig själv i spegeln första gången i morse?

skynda skynda skynda, det duger!

Hur mycket kontater har du på dig?

har hundra enkronor som ligger och dräller överallt, men i fickan har jag 40kr.

Vilket ord rimmar på test?

häst och fest! :D

Favorit planet?

Jorden kanske ? haha!

Vem ligger fyra på missade samtalslistan på din mobil?

Emelie - Hjärtat

Vilken är din favorit ringsignal på din mobil?

Justin Timberlake - Losing my way

Vad har du på dig på överkroppen just nu?

bh och ett svart linne.

Sätter du etiketter på dig själv?

Nope!

Vad är det för märke på skorna du använder?

Lacoste

Ett ljust eller mörkt rum?

Mörkt, men inte för mörkt .. mysmörkt :)

Vad gjorde du vid midnatt?

Städade, har bättre städhumör på kvällarna / nätterna.

Vad står det i ditt senaste mottagna sms?

Det var då inte i bilen <;

Senaste resan?

Åsele med Idus & emelie.

Vilket uttryck använder du mest?

Tro jag använder ganska många ganska ofta (?)

Till vem sa du "jag älskar dig" sneast?

Emelie kanske ? :)

Vilken pälsbeklädda sak rörde du senast?

Linas kissekatter Elsa & Molly.

Hur många olika sorters droger har du nyttjat de senaste tre dagarna?

Absolut ingen, eller ja .. drack ju kaffe hos lina idag så :)

Hur många rullar film har du som ligger och väntar på att bli framkallade?

En endaste bara, som legat i 2 år snart.

Vilken ålder har varit bäst hittills?

Alla åldrar har haft sina för&nackdelar, men jag trivs just nu .. så nu kanske?

Din värsta fiende?

Finns väl egentligen inte nån, men jag har ju såna som har mig som fiender istället. Man ska inte bry sig så mycket >.<

Vad har du för skrivbordsbild på datorn just nu?

Stefan in action! ;)    när han spelar boll.

Vad var de senaste du sa till någon?

men gå och sov!

En miljon eller förmågan att kunna flyga?

En miljon, fast skulle vara skoj att kunna flyga .. men är ju höjdrädd så.

Gillar du någon särskild lite extra mycket just nu?

Kan hända. Finns ju såna jag gillar extra mycket jämt också :)

Senaste låten du lyssnade på?

Mad Summer World.

Av Linn - 18 juli 2007 18:46

VAD HETER DU?

Linn Joanna Helena Åhlund
VAD ÄR DET FÖR FÄRG PÅ BYXORNA DU HAR PÅ DIG?

Ljusgråa med orange text på rumpan. 

VAD LYSSNAR DU PÅ JUST NU?

Laser - Det var en gång en fågel
VAD GJORDE DU IGÅR KVÄLL?

Byggde ihop min säng och städade. 

HUR ÄR VÄDRET HOS DIG JUST NU?

Grått och tråkigt!
DEN SISTA PERSONEN DU TALAT I TELEFONEN MED?

Systeryster min.
DET FÖRSTA DU LÄGGER MÄRKE TILL HOS DET MOTSATTA KÖNET? 

Stilen, kläderna och frisyren.
HUR MÅR DU IDAG?

Finnemang, lite seg bara.
VILKEN ÄR DIN FAVORITDRYCK? 

Haha, ja de var en svår en .. alkoholhaltigt ?  ;)

annars dricker jag mest vatten.
FAVORITSPORT?

Att spela : Volleyboll.

Att se på : Fotboll eller Hockey men bara in real annars får de vara.
HÅRFÄRG?

Brunt

ÖGONFÄRG?

Blåa
SOLUPPGÅNG ELLER SOLNEDGÅNG?

Solnedgång.
SYSKON & DERAS ÅLDER?

Angelica 31, Dennis 29 och Tom 16

FAVORITMÅNAD?

Juni, juli, augusti ;)
SENASTE FILMEN DU SÅG?

Nån som gick på tv:n häromdagen, med elina.

FAVORIT DAG PÅ VECKAN?

Lördag och om jag jobbar är det söndagar :D
FAVORITHOBBY?

Shoppa, umgås med vännerna och festa!
ÄR DU FÖR BLYG FÖR ATT BJUDA UT NÅGON?

Beror på, skulle ju göra de oftare om man var säker på svaret ;)
FAVORITLÅT(AR)? 

Just nu, Justin Timberlake - Losing my way.
SOMMAR ELLER VINTER?

Sommar
KRAMAR ELLER KYSSAR?

Jag vill ha båda >.<
CHOKLAD ELLER VANILJ?

Choklad
HUR BOR DU OCH MED VEM/VILKA?

I en 1½ alldeles ensam.
VAD LÄSER DU FÖR BÖCKER?

Är lite dålig på att läsa böcker.

HUR SER DIN MUSMATTA UT?

Jag har en laptop, så ingen musmatta.
KAN DU KORSA ETT ÖGA ÅT GÅNGEN?

Haha, nej de tro jag inte!
ÄR DU ROMANTISK?

Om jag vill så lyckas jag kanske :)
SKULLE DU SÄGA SJÄLV ATT DU ÄR LYCKLIG?

 Japp, så lycklig som jag behöver vara! :D

VAD SKA DU GÖRA IMORGON?

Förmodligen måla min hylla och tavelram, sen har jag ingenting planerat.

SENASTE PERSON SOM...
Sov i din säng: Stefan
Såg dig gråta: Lillebror
Du hånglade med: Anton
Skällde på dig: Lillebror

DE SENASTE 48 TIMMARNA, HAR DU...
Gråtit: Nix
Köpt någonting: Nix
Blivit sjuk: Nix
Sjungit: Yes
Sagt "Jag Älskar Dig": Icke
Velat säga till några att du älskar dem: Då hade jag gjort de :)
Träffat någon ny: Inte de heller, om man inte räknar alla man sett på stan?
Saknat någon: Absolut!
Kramat någon: Japp
Kissed someone: Inte de inte.

SENASTE....

Låt du hörde: Dj Pulse - I need a Hero
Drink du köpte: Robbans mumsiga blandningar!

Sak du stal: Jadu .. två örngott av mamsen, men berättade de sen :)
Mat du åt: Mammas lax, mums!

Av Linn - 18 juli 2007 01:34

klockan har passerat halv två och jag är fortfarande vaken, ibland undrar jag varför jag inte bara kan gå och lägga mig i tid och kliva upp i tid på morron och göra nånting vettigt?   har ju gjort lite nytta ända fram tills nu iallafall, har ju äntligen byggt ihop min säng, alldeles själv :D   faktiskt lite stolt över mig själv, tjurar man tillräckligt så funkar allt .. men jag får väl för att jag vart duktig snart också, den rasar väl ihop innan veckan är slut ska ni se! :P


sen pysslade jag in alla kläder (nästan alla iallafall!) i garderoberna, insåg att utrymmet tog slut och måste göra en egen anordning nån dag framöver. Fick för mig att hänga upp tavlan jag köpt också, bara provisoriskt då, men nu hänger den på väggen iallafall istället för att stå på golvet - ramen är inte ens målad >.<  


började lite smått med badrummet också, men har ju min riktiga skurmopp hos mamma så jag blir nog tvungen att ta mig en promenad till henne imorrn, så jag kunde inte avsluta mitt städande där inne.


så lite duktig har jag varit iallafall :)


imorrn vet jag att jag hade nånting inplanerat, tro det var med mamma (?) men jag är inte säker, eftersom mitt minne sviker mig vid såna tillfällen.  Men jag lär väl komma på vad det var då nån ringer och efterlyser mig.


nu blir det nog till att njuta av att sova i sin egna säng igen.

måste trots allt upp ganska tidigt imorrn och fortsätta vara duktig, måste komma ihåg att handla också som jag inte gjort på evigheter :P    ja, jag glömmer till och med en sån sak .. haha!


men nu sängen!

- se så mys de vart.




-


det är svårt att glömma nåt så underbart!

Ovido - Quiz & Flashcards