Alla inlägg den 22 juli 2007

Av Linn - 22 juli 2007 21:58

Grattis Anna! :D



har vart på kalas hos anna hela kvällen, eftersom det var så fint väder ute idag promenixade jag hem till anna i korsta .. fikade lite och myste med Fego! sötis vovven, och alla barnen såklart! :) Nisse tyckte jag var super nannyn, så jag var väl de en sväng då. Sen när annas kalasgäster hade åkt hem så tog vi på barnen skor och grejs för att gå ut en sväng, nisse emil & ekke åkte moppe, jag anna & filip avstod och gick med Fego istället :) promenixen tog oss till norra berget och sen hem till anna igen. Vi tog med oss emil och filip, åkte och tankade bilen och tog en runda på max. Blev ju lite små hungriga, mest chili cheese sugna var vi :P  Så nu är jag äntligen hemma igen och jag har nyss kommit på att jag skulle ha lämnat in ett papper innan imorrn klockan åtta och eftersom jag inte är så morgonpigg så måste jag ut och gå en sväng till ikväll.



nu ska jag finna orken till en promenix, sen göra kväll kanske :)




-


japp! :D

Ovido - Quiz & Flashcards