Alla inlägg den 23 juli 2007

Av Linn - 23 juli 2007 22:27

nu ska jag slå ihjäl lite död tid för mig själv och massa andra! :D



Fem SKULLE


1.Skulle du vilja vara längre?

Nix, nöjd som de är!

2. Skulle du vilja väga mer?

Nöjd över de också redan, så nix!

3.Skulle du bli arg om din pojkvän gjorde slut om du har/hade någon?

Beror väl på hur förhållandet är? men klart man blir lite ledsen men inte arg :/

4.Skulle du vilja ha sex med en kändis?

Bara han är snygg så visst! ;)

5. Skulle du vilja dricka dig full nu?

Inte nu, men imorrn funkar!


Tio KAN


1.Kan du röra på öronen?

Hur jag än försöker så går det inte.

2. Kan du slicka dig på näsan?

Haha,  inte de heller!

3. Kan du kolla i kors med ögonen?

Vet inte de ja, men har hört att  jag lyckats nångång med de så.

4. Kan dina föräldrar lita på dig?

Absolut!

5. Kan du låta bli att prata på fyra timmar?

Japp, om jag är ensam så funkar de faktiskt.

6. Kan du vara på en fest utan att dricka?

Japp, duktig ja! :D

7. Kan dina vänner lita på dig?

Absolut, och de hoppas jag att dom gör också!

8. Kna du tänka dig att pierca naveln?

Sagt och gjort, för ett antal år sedan!

9. Kan du suga?

Ooja ;)

10. Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar?

Japp, vill jag inte ha nåt köper jag inget.


Femton HAR


1. Har du någonsin ljugit för dina föräldrar?

Nix, det lönar sig inte!

2. Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig?

japp, mamma säger de oooofta :D

3. Har du syskon?

tre stycken (finns visserligen nån eftersläntare på pappas sida också)

4. Har du någonsin haft sex med någon?

Yes i have! :D

5. Har dina föräldrar ljugit för dig?

Aldrig mamma inte!

6. Har du varit full den här månaden?

Ett antal gånger, hinner med fler fyllor också!

7. Har du borstat tänderna den senaste timmen?

Icke sa nicke, men ska göra inom den närmsta timmen.

8. Har du pussat någon som är fyra år äldre?

Yes!

9. Har du haft sex med någon som är fyra år äldre?

Japp.

10. Har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre?

Njae, vet inte om vi kan kalla de förhållande inte.

11. Har du funderat på hur det skulle vara att testa droger?

Funderingar över hur man blir bara, men aldrig på att prova.

12. Har du testat droger?

Nix!

13. Har du blivit påkommen när du har haft sex?

HAHA , mm :D

14. Har du haft sex med mer än tre personer?

Mmm .. :)

15. Har du ljugit på någon fråga hittills?

Ljuger aldrig ja :)


Tjugo VEM


1. Vem är din bäste vän?

Emelie is her name!

2. Vem älskar du?

Mamma, syskonen & emelie.

3. Vem hade du senast sex med?

Stefan!

4. Vem vill du bli full med?

Emelie i hennes skyddsrum!

5. Vem är den bästa artisten?

Just nu - Justin Timberlake .. inte är jag den som bryr mig om artisterna!

6. Vem pratade du senast i telefon med?

Carina från jobbet!

7. Vem har du en liten crush i?

Samir är min stora kärlek och kommer alltid att vara de!

8. Vem är snyggast i hela världen?

Jag ? :P   sen emelie. SAMIR - honey!

9. Vem skulle du ge en miljon till om du var tvungen att ge bort den?

Mamma såklart, kan jag dela den? isåfall emelie också.

10. Vem är snällast i världen?

Mamma

11. Vem är din bästa kompis?

'låtsaskompis emelie' då riktiga emelie inte infinner sig på samma plats.

12. Vem vill du prata med?

Mina samveten .. :D

13. Vem sov du senast med?

Emelie & idus i forden ;)

14. Vem såg du senast full?

Tro de var mig själv, annars tessan hon var nog fullast i fredags.

15. Vem vet allt om dig?

Precis allt är emelie & min kära vännina!

16. Vem kysste du senast?

Anton!

17. Vem kramade du senast?

Emil .. annas goknopp! :)

18. Vem kan berätta allt för dig?

Precis alla! Mina vänner och min familj är dom som intresserar mig.

19. Vem kan du berätta allt för?

Emelie

20. Vem viil du ska göra den här listan i sin blogg?

Emelie, Idus & Satu :)

-

Av Linn - 23 juli 2007 14:50

Jag har en:
[x] Mamma
[ ] Pappa
[ ] Styvmamma
[ ] Styvpappa
[ ] Styvsyskon
[x] Bror
[x] Syster
[x] Systerson
[x] Systerdotter
[ ] Brorson
[ ] Brorsdotter
[x] Mobiltelefon
[x] eget badrum
[x] eget rum
[ ] swimmingpool
[ ] Hot tub
[ ] gästrum
[x] Dator
[x] TV
TOTAL: 10

[x] en säng lite större än normalt
[x] Mer än 4 par skor
[x] Solglasögon
[x] Klocka
[x] mp3spelare/iPod
[ ] en fungerande PS2
[ ] Nintendo Wii
[ ] Xbox som funkar
[ ] Nintendo 64 som funkar
[ ] Gameboy/ Advance
[ ] Gamecube
[ ] nintendo ds

TOTAL: 5

[ ] Poker-bord
[ ] Basketkorg
[x] Hockeyspel
[ ] Biljardbord
[ ] pingisbord
[ ] Fooseball (fotbollspel)

TOTAL: 1

[ ] Nattduksbord
[ ] Stereo på rummet
[x] CD spelare
[ ] Har något klädesplagg från Abercrombie och Fitch eller Hollister/ AE
[ ] Dina föräldrar har gett dig kreditkort/atm kort

TOTAL: 1

[x] Jobb/sommar jobb, jobbar en gång i veckan
[x] Shoppar minst en gång i veckan
[x] har dyr parfym/cologne
[x] AIM/MSN
[x] Kamera/video kamera

TOTAL: 5

[ ] Skoter/motorcykel/bil/fyrhjuling
[x] Gitarr/trummor/basgitarr
[x] Piano/Keyboard
[ ] något annat instrument
[ ] varit på en kryssning
[ ] rest utomlands
[x] haft en personlig tränare - haha, pappa peter! ;p
[x] dyra smycken
[x] träffat en kändis

TOTAL: 5

[x] Platt/locktång
[ ] har varit i en slagbur, som är till för baseboll
[x] har 1000 spänn på dig just nu
[x] kreditkort, debetkort eller bankkort
[ ] rest i Europa
[ ] Varit på Hawaii
[ ] Varit i USA
[ ] Varit i Asien
[ ] Varit i Australien
[ ] Varit i Afrika
[ ] Varit i Sydamerika

TOTAL: 3

[ ] Föräldrarna har bil
[ ] Jet ski/båt
[ ] Husbil/vagn
[ ] Jag har en bil

TOTAL: 0

[x] Hemmagjord mat nästan varje dag.
[ ] suttit i en limo
[ ] suttit i en helikopter
[x] äger en videokamera
[x] egen laptop
[x] egen dator
TOTAL: 4

TOTAL SUMMA: 34  - om jag räknat rätt!

1-22 = Ghetto-kid
23-32 = vanlig
33-40 = bortskämd brat
41+ = uppeklassens snobb



bortskämd brat, HAHAH!

in my ass!

Av Linn - 23 juli 2007 09:51

duktig som jag är gick jag ut en sväng i solen och promenixade.

vart inte sådär överdrivet långt eller länge, men jag tog mig upp i tid och gick en promenix .. duktigt nog för att vara jag! sen gick jag hem och åt frukost (kors i taket!) och nu sitter jag här och slår ihjäl död tid bara. Funderade på om jag skulle orka ha tvättstuga idag, men har nog kommit fram till att jag inte har lust med de .. är ju finväder och allt! :)


idag har jag inte en aning om vad jag ska göra.

skulle behövt göra en massa nytta men inte jag inte om jag känner mig själv rätt. Kanske får för mig att åka och sola nånstan istället :)




-


 :D

Ovido - Quiz & Flashcards