Alla inlägg den 16 juli 2007

Av Linn - 16 juli 2007 23:47

började morgonen med en promenix från mamsen och hem vid tio,

bytte om till bikini och nåt mer somrigt än jeans och långärmat eftersom vi skulle åka och bada jag emelie & lina. Lina kom och hämtade mig runt halv elva, åkte ut till emelie och sen på affärn och köpte oss lite lunch :)

sen bar det iväg till bänkåsviken, solade & badade så nu har vi bättrat på armarna iallafall för benen blir ju aldrig bruna ändå!


åkte hem till mig och hämtade lite kött sen affärn igen och köpte resterande av middagen, hem till emelie och lagade mat, lina lagade :D     mumsigt vart det iallafall, sen blev de lite kortspelande och umgås bara!


så idag blev de inge ihopmontering av sängen inte, så de får jag ta imorrn för de ska tydligen inte bli så fint väder så jag går inte miste om nånting om jag är hemma och fixar lite .. skulle nog må bra utav de :)





nu surra lite med emelie och sen natta.





-


huh (!)

Ovido - Quiz & Flashcards