Alla inlägg den 12 juli 2007

Av Linn - 12 juli 2007 19:11

du var alltid glad, omtänksam och mån om andra.

man blev alltid varm inombords och på bra humör när man träffa dig.

du fick andra att känna sig trygg i din närvaro.



du hjälpte mig med saker min egna syster inte ens har gjort,

du verkligen gick in för det och fick mig att känna mig speciell.

jag skulle vara världens lyckligaste om jag hade haft dig som syster!


Madde du hade hela livet framför dig också gör du såhär.

du var världens finaste tjej och verkligen utstrålade glödje.

nog för att jag vetat om att du haft det tufft, men du såg jämt

så lycklig ut .. nu vet jag att skenet verkligen kan bedra.


Du sa " jag ser ingen anna utväg än det här"

men nu då? vad ska vi göra utan dig? 




Madde du är saknad ska du veta och du kommer alltid finnas i mina tankar!



-


Jag skulle aldrig vilja vara med om det din familj går igenom nu.

Tänker på hur jag skulle reagera om jag miste min syster eller nån annan familjemedlem .. det skulle ta knäcken på mig, jag skulle säcka ihop helt.


-



Madde Ekström

- vi saknar dig hjärtat! <3

Av Linn - 12 juli 2007 16:29

nu har jag varit vaken 33 timmar i sträck, slummrade väl till en kvart eller två i natt men inte var det mycke inte .. så nu ska jag göra mig lite mat och sen försöka sova, så man orkar leva imorrn.


tack emelie & idus för dom senaste 20 timmarna, ni ska veta hur mycket det betyder för mig! :)


har varit ute och åkt en massa bil idag, från affär till affär.

åkte till sidsjön och la oss på bryggan .. var så skönt att ligga i solen så jag höll på att somna där ett tag, men sen vart de olidligt varmt och vi gav upp!

så nu är jag äntligen hemma, i min egna lägenhet och min egna säng och allt! :)

såååå skönt ska ni veta!



imorrn åker vi till åsele, för sakens skull bara och för att ha gjort nånting i sommar. tror inte vi är så intresserade av marknaden direkt, men de finns ju en massa folk och annat skoj så :)

får väl se hur vi klarar den här utflykten.




nu äta lite sen sova :)






-


stefan krantz, du är allt jag vill ha!


Ovido - Quiz & Flashcards