Alla inlägg den 2 juli 2007

-

Av Linn - 2 juli 2007 19:42

vilket liv jag har.

tråååååkigt!


sitter med den här apparaten fortfarande, var inte så längesen jag nyss skrev ett inlägg .. har allt för lite att göra.


 Har nyss läst om min kärlek, känner mig ganska stolt, haha patetiska jag! har aldrig sett han spela men vet att han är duktig för de märks på han. Han är snabb och stark. Inte för att de var dom egenskaper man verkligen måste ha, eller dom var väl viktiga men. Fan vad jag svamlar .. men jag är kär! Han är helt underbar och jag saknar han. Men snart får jag kanske snosa på han lite :)





färdig svamlat.




-


du ger mig en underbar känsla som inte går att beskriva!



Av Linn - 2 juli 2007 18:32

har nyss kommit hem igen.

var ner på stan med systrarna wikström en sväng och kikade.

lunchade i de fina sommarvädret vi har och bara kände oss sommriga :)

sen åkte jag förbi mamsen och hämtade en påse med galgar i källarn som jag haft tankarna på att häma läänge! så nu var det äntligen gjort också.


igår när jag kom hem så var det stökigare än vad jag minns de, men de är väl som man vill minnas de antar jag. Såg ut som att en orkan lekt i mitt vardagsrum, men kom på att de var bara jag som hade rivit ur en påse med kläder mitt på golvet i all stress innan jag åkte :P


har knaprat alvedon på morgonen så nu har febern lagt sig, eller så var de bara nåt fuffens för jag mådde dåligt .. men nu mår jag bra igen så ikväll ska vi umgås och ha kul :)



nu ska jag hänga upp mina 'orkankläder'

sen kyla vinet och göra mig klar för en underbar kväll.







tack för att du finns!

Av Linn - 2 juli 2007 11:42

tänk vad fort dagarna går nu, vad gör man egentligen?

idag har jag njutit av att fått sovit i min egna säng som jag inte har gjort på en och en halv vecka så det var underbart kan jag lova! :)


gatufesten börjar idag också .. fast egentligen så börjar allt de 'roliga' på onsdag men starten är idag ändå. Jag & emelie ska väl ta oss en kik ner bara för sakens skull.



så nu ska jag vila mig en stund, tro jag fått feber :/

sen blir de stan med min älskling!
















saknar dig så de gör ont!

men snart är de fredag :)

Ovido - Quiz & Flashcards