Alla inlägg den 24 juli 2007

Av Linn - 24 juli 2007 23:44

haha ja jag glömde ju berätta för alla som var intresserade vad som hände/jag såg igår .. kunde inte hålla mig för skratt då heller, hahah! :D


promenixade iallafall hem till mamma och när jag börjar närma mig fyndlagret så kliver de över två killar till min sida gatan .. la märke till hur dom såg ut på engång och började bita mig i läppen och kolla ner i backen för att inte dö av skratt! var två killar som tro dom hade mycket mer muskler än vad dom hade eller egentligen trodde dom väl inte de utan dom visste de! fruktansvärt stora muskler hade dom, armarna var nog lika stora som jag är bred kändes de som, nu tog jag visserligen i lite men de fattade säkert alla ändå. Men de såg så roligt ut när dom kom och spännde sig som om dom hade hockeyutrustningen på sig och samtidigt bar på ett kylskåp på ryggen, ja ni kan ju tänka er vilken syn de var! :D    tro iallafall att dom märkte att jag var full i skratt för den större av dom stora killarna gick mitt framför tåna på mig och rakt mot mig och när han nästan stöter i mig så säger han "buuu"  HAHAHA! :D    då kunde jag inte hålla mig för skratt längre, så jag ökade hastigheten fall dom skulle få för sig att fråga vad jag skrattade åt.  haha, jag har fortfarande bilden i huvudet!



så det var gårdagens bästa!

undra vad som händer för skoj imorrn då (?)




nu surra vidare med emelie - looove!

sen sova :)



-


Du gör mig glad!

Av Linn - 24 juli 2007 16:50

som glocalnet ni vet! :P

ringde en kille med världens dialekt, förstod knappt ett ord av vad han sa men han surrade på en massa och var från gocalnet som jag förstod de! sen bad han om telefonnummret så jag rabblade upp de & för att vara säker på att jag var jag så frågade han efter personnummret också, så han fick de med. Sen säger han

"så du är född 87?"

- japp!

"fan va coolt, det är jag också" 

- jaha såpass, det var de värsta! '

"09 sa du?"

- aa

"Neej, DU SKOJAR MED MIG?!?"


började fundera på vad det var för skojare som ringt.


- nej, 0923 är jag född.

"haha undra vad det här har för betydelse då"

- vadå?

"jag är född 870928, det är ju nära varandra"


och jag kunde verkligen inte hålla mig för skratt så som han gick an om det där. Men när jag skrattat färdigt åt han så sa han nåt annat roligt och fortsatte med sitt samtal .. arbetsmässigt!


Sen började han rabbla upp en massa tjafs och fooooort gick de så jag hörde inte ens vartannat ord .. eller jag fattade väl inte vad han sa så det var saksamma .. han lät som en telefonsvarare som bara malde på och sen uppfattade jag att han skulle skicka nåt brev till mig med mitt sim-kort i sa han. Hahaha, duktigt linn! så nu har jag tydligen gått med på att byta från telia till glocalnet, bara jag inte har två olika operatörer men de lovade han att jag inte skulle ha så jag var på! vart billigare tydligen :D   - inte mig emot!



så de var dagens bästa!


nu ska jag ut i tvättstugan igen! :)




-


Du är dagens bästa! :)

Ovido - Quiz & Flashcards