Alla inlägg den 10 juli 2007

Av Linn - 10 juli 2007 16:53

nu har storebror åkt hem, mamma & kent kommer hem imorrn och jag är hemma med min lillebror. Men förmodligen så ska jag köra mina möbler bort till mig imorrn så jag äntligen får flytta hem igen :)

Idag har jag vart en sväng på stan med carro, köpte lite dusctvål och såna roliga saker. Fortsatte min färd på ikea och skulle köpa present åt mamsen, men hittaade inget som föll mig i smaken så jag åkte hem igen.


ikväll ska jag jobba lite, men ångrade mig ganska fort igen.

har ju inge bättre för mig men sättet vissa beter sig på stör mig!


men nu ska jag vara glad för mina få timmar jag ska jobba ikväll och sen hem och sova, för imorrn får jag äntligen soooova ut! :)



nu affärn med tom.








-


jag saknar allt som har med dig att göra!

Ovido - Quiz & Flashcards