Alla inlägg den 4 juli 2007

Av Linn - 4 juli 2007 14:30

uppe med tuppen idag, skjutsade mamma & kent till tåget sen åkte jag hem och sov två timmar. Vid halv nio var vi väl i farten jag emelie & malin, diskade litegrann och banade väg för hina som skulle hämta lite möbler. Sen skyndade vi oss ut för att slippa bära och hjälpa till, artiga som vi är :P


Tog oss en sväng om och lunchade - frukost ? - på subway, kikade lite och malin köpte kvällens outfit, sen åkte vi hem på varsitt håll och jag antar att mina kompanjoner hamnade i varsinn säng där hemma .. eller soffa kanske ? :P  själv tog jag mig en sväng förbi min lillebror, väckte han för sakens skull bara och sen kikade jag lite tv .. måste ju säga att de finns ingenting bra att se på alls! Så nu har jag övergett tv:n och funderar på om jag ska gå ner i källarn och hämta upp lite av mina saker som jag ska ta med mig hem, eller om jag ska ta en sväng på ikea och köpa ett vardagsrumsbord? efter som jag så dumt kastade de jag hade förut, bra linn! men de är ju lätt att vara efterklok.



Så nu är det kanske hög tid att fräscha till sig och göra lite nytta.

kan ju inte sitta här och häcka hela dan inte, då blir de inte många knop gjorda >.<







-


Du är ändå speciell på nåt vis.

Ovido - Quiz & Flashcards