Alla inlägg den 21 juli 2007

Av Linn - 21 juli 2007 22:31

KOLLA DIN MOBIL

Vilken färg har den?

Svart/Orange


När köpte du den?

Ungefär sju månader sedan.


Vad är det för märke?

Sony Ericsson W810i


Vem ringde dig senast?

Mamma


Vad står det i ditt senaste mottagna sms?

"Jag lever nu är det bara upp vi en öl och börja om"


Ungefär hur många sms har du i inkorgen?

Runt hundra kanske (?)


Vad heter din kontakt nr 12 i din kontaktlista?

Brorsan


KOLLA DIN DATOR


Vad heter din användare?

Linn


Vad har du för bakgrundsbild?

Stefan in action >.<


Vilekn är din favoritsida på nätet?

Måste bli den här då :)


Hur ofta sitter du vid datorn?

Den står alltid på, så när jag är rastlös.


Är din dator bärbar?

Jupp!


KOLLA DIN GARDEROB


Vilket plagg använder du mest?

Måste vara mina tights.


Hur många jeans har du?

tio och några till kanske  ( :D )


Har du mycket kläder?

man kan aldrig få förmycket!


Har du några märkeskläder?

Yes!


Har du något helsvart plagg?

Ooja, hur går det att undvika ? :P


Hur ser din bikini ut just nu?

Har hur många som helst, men den finaste är turkos och vit - looove it!


GÅ IN PÅ DITT RUM


Vad är det första du ser?

Fåtöljen eller sängen.


Hur städat har du på en skala 1-10?

haha, en femma femma kanske.


Har du något på väggarna?

Japp, en tavla och en hylla.


Vad ser du om du tittar ut?

Grannhuset och man ser rakt in i deras vardagsrum och kök.


Har du bäddat din säng?

Inte idag, men brukar göra de faktiskt :)


Hur stort är ditt rum på en skala 1-10?

Ojdå, en tvåa? haha .. pyttelitet men lagomt ändå.





- - - - -


fick ett litet migränanfall förut, så de var bara att krypa ner i sängen och slå igen ögonen en stund .. vart bara 40 minuter ungefär, men när jag vaknade till så hade jag inte lika ont som tur var :)

Tog mig en promenix, gick runt en sväng och sen ner på stan och kikade om de var folk ute gick runt lite mer och började känna av huvudvärken igen så jag började gå hemåt. På vägen hem så hörde jag världens högsta musik, lät som om nån hade gömt en stereo i buskarna .. men de var festligheter i huset på andra sidan gatan och huxflux så hör jag nån ropa efter mig (fattade ganska snabbt att det var mig dom menade då det inte var en kotte efter vägen förutom jag) han frågade iallafall vad jag skulle göra ikväll och han surra på, ganska trevlig men huvudvärken orkde inte lyssna på allt han sa .. var iallafall välkommen sen om jag hade lust med de (?) vet inte riktigt om jag har lust att knacka på dörrn hos främmande pojkar som har fest, inte riktigt min grej att bara stampa in och dessutom missade jag bolaget idag så det enda jag har att dricka är vatten. Så de blir nog en film och sen sova, ska ju trots allt på kalas imorrn istället :D


hoppas de blir soool så jag får ha mina nya tights :D




nu film sen sova :)



-


underbara du!




Av Linn - 21 juli 2007 17:30

jag är tröööött!

och har ont i huvudet :/


vaknade tidigt imorse och kände mig alldeles svimfärdig så jag somnade om och vaknade sent, vid tolvtiden. Kände mig fortfarande lite svimfärdig, men tog de lugnt så jag inte bara hoppade upp ur sängen och rasar ihop tänkte jag. Gjorde mig klar och gick ner på stan och sällskapade med mamma en stund .. världens gulligaste mamma har jag! Fick en tunika och nya tights, så nu kan jag vara kalasfin då jag kommer till anna imorrn & hon kommer älska mina nya tights :D


har iallafall ätit middag i normal tid idag, fiskgratäng, mums!

så nu ska jag bara lägga upp resten av kvällen också.



gårdagen var helt okej, hade riktigt trevligt faktiskt!

började på daltons med tårta, öl och massa skitsnack om allt och inget. Gick hem till mia efter ett par timmar och drack baja päron, mums! satt där ett tag och surra, sen gick vi och mötte tessan&pontus + några vänner till dom.  Drack lite mer och efter en stund så gick vi ner på irish, carro kom och sällskapade med mig .. men vi var bara där en liten stund sen vart vi trötta och åkte på max .. och jag såg patrik :D haha jag har inte sett han på ett halvår snart och de var en fin syn ska ni veta :)  men vågade inte heja han hade ju flickvännen med sig och hon är värre en mördarbina tydligen! Jag & carro filosofera lite och surrade, sen vart det till att åka hem och sova.


när jag precis hade somnat så ringer krister och surrar massa tok också, men de var trevligt! var ett tag sen, så vi ska ta en runda på stan till veckan :)


vart en massa annat tok igår också, sötast nånsin! :)




-



tokis! >.<


Ovido - Quiz & Flashcards