Alla inlägg under juli 2007

Av Linn - 21 juli 2007 17:30

jag är tröööött!

och har ont i huvudet :/


vaknade tidigt imorse och kände mig alldeles svimfärdig så jag somnade om och vaknade sent, vid tolvtiden. Kände mig fortfarande lite svimfärdig, men tog de lugnt så jag inte bara hoppade upp ur sängen och rasar ihop tänkte jag. Gjorde mig klar och gick ner på stan och sällskapade med mamma en stund .. världens gulligaste mamma har jag! Fick en tunika och nya tights, så nu kan jag vara kalasfin då jag kommer till anna imorrn & hon kommer älska mina nya tights :D


har iallafall ätit middag i normal tid idag, fiskgratäng, mums!

så nu ska jag bara lägga upp resten av kvällen också.



gårdagen var helt okej, hade riktigt trevligt faktiskt!

började på daltons med tårta, öl och massa skitsnack om allt och inget. Gick hem till mia efter ett par timmar och drack baja päron, mums! satt där ett tag och surra, sen gick vi och mötte tessan&pontus + några vänner till dom.  Drack lite mer och efter en stund så gick vi ner på irish, carro kom och sällskapade med mig .. men vi var bara där en liten stund sen vart vi trötta och åkte på max .. och jag såg patrik :D haha jag har inte sett han på ett halvår snart och de var en fin syn ska ni veta :)  men vågade inte heja han hade ju flickvännen med sig och hon är värre en mördarbina tydligen! Jag & carro filosofera lite och surrade, sen vart det till att åka hem och sova.


när jag precis hade somnat så ringer krister och surrar massa tok också, men de var trevligt! var ett tag sen, så vi ska ta en runda på stan till veckan :)


vart en massa annat tok igår också, sötast nånsin! :)




-



tokis! >.<


Av Linn - 20 juli 2007 12:57

sådär, nu har jag lugnat ner mig litegrann :)


syster min ringde och väckte mig imorse, klockan hade inte ens fått blive nio utan 8.54 ringer hon .. de känns ju bättre om den står på nio än åtta, nog för att de inte var mer än sex minuter kvar men ändå - barnsliga jag! :P    sen fortsatte terrorn, mamma ringde några gånger, vet inte om hon missade att jag försökte somna om (?)  sen ringde ingemar och surra så det var ju bara att kliva upp då, så innan klockan var halv tio var jag klarvaken och redo för all skit som kom! massa trassel med allt men nu är det mesta löst, tack mamma! :)


har duschat och gjort mig halft iordning, ska bara vänta på att håret torkar till så jag kan locka de .. kände mig lite lockig idag så jag slipper bry mig om hur det ser ut när man kommit utanför dörrn och de ändå blir lockigt!  så ett problem mindre idag.


ska ta mig en promenix hade jag tänkt, sen kika om tvättstugan är ledig så jag kan tvätta lite sängkläder :) och kanske nånting att ha på sig om man skulle få för sig att göra nånting ikväll ändå, jag ska på kalas iallafall .. det enda jag vet och nog de enda jag kommer göra ska ni se. Blir nog ganska lugnt i helgen, om vi inte går ut imorrn :)


ska väl gå en sväng på kullemaggan och skriva ut några papper om inte mamma fixar deras skrivare vill säga, men de lär väl inte hända mig inte!



nu kila och fixa håret sen ut en sväng :)




-


kankse imorrn? :)




Av Linn - 20 juli 2007 09:37

DRA ÅT HELVETE MED ALLT!

Av Linn - 19 juli 2007 19:46

grattis på namnsdagen systeryster!

inte för att jag brukar bry mig om sånt men men .. idag gjorde jag de.

kände att jag inte hade nå mindre att bry mig om så.


snart är det las vegas också .. han är så jäkla het han som är med!

jag som är så duktig vet ju såklart vad alla heter .. haha, eller inte.


har suttit och funderat lite och sett gamla bilder som påminner om vissa människor och händelser, har kommit på att jag saknar vissa så fruktansvärt mycket! eftersom vissa utav dom jobbar och jag är ledig, fast väldigt fattig, så får jag väl ta mig en tripp och hälsa på dom :)  i augusti får jag träffa en utav alla iallafall och får även veta när jag får träffa världens bästa också!  Han saknar jag nog mest utav alla och allt .. jag skulle kunna göra vad som helst för att få ha han hemma nu :(



ringde nyss nån fjant hem till mig, inte för att jag vet vem de var för jag hann inte svara .. men känns som att de är inte så många som har mitt nummer och vem skulle vilja nåt nu? nyfikenheten tar över och snart har jag väl ringt runt till alla jag känner och frågat om de var dom ;)



nu ska jag göra lite fotvård och måla naglarna, om ja hittar nagellacket :)





-



Man inser inte vad man har förns man mister det!





Av Linn - 19 juli 2007 11:37

vaknade vid nio imorse men jag var tröttare än tröttast så jag somnade om, vaknar såklart en halvtimme senare och tycker jag sovit flera timmar! Så de var bara till att hålla sig vaken, har inte gjort nånting sen dess men de var ju en annan femma.


det är ju så trevligt väder ute så man vet ju inte vart man ska ta vägen. De ser kallt ut men de kan lika gärna vara hur varmt som helst, men eftersom det inte finns nån sol så vill man ju inte dra på sig linnet och tro att man blir brun liksom ... jaja ni förstår själva! Det jag ska komma till är att jag inte vet hur jag ska bete mig då jag väljer kläder, dagens svåraste!


vet inte riktigt vad jag ska hitta på idag heller, ta en promenix kanske? men vart ska jag ta den nånstans då? :/ känns så tråkigt att bara gå och inte veta vart man ska, då får jag nästan panik! men de löser sig väl de också.


drömde världens konstigaste dröm inatt, en såndär som lika gärna kunnat varit på riktigt. Drömde om nånting som jag vet kommer hända om några veckor men allt var inte som man ville och hade hoppats på att det skulle vara, så jag hoppas verkligen att verkligheten blir annorlunda! annars ångrar jag mig starkt! >.< 


imorrn är det fredag iallafall, blir väl kanske en sväng ut i vimmlet. Och blir det inte de så har jag inte en aning om vad jag ska göra, ha myskväll med mig själv kanske? haha! Har ju alltid emelie & malin så själv blir man inte iallafall - underbara!


På söndag blir det kalas hos annapanna :D

hon blir gammeltanten nu, hela 32 år .. och vad ska jag hitta på för rolig present då? inte en susning om vad jag ska köpa, eller man kanske skulle bjuda på lunch nån dag istället .. de brukar ju faktiskt vara uppskattat så! :)


nu ska jag hoppa in i duschen sen promenixa.





-


Jag saknar Dig!

och jag hoppas verkligen du läser de här och tar åt dig :)

Av Linn - 18 juli 2007 22:09

idag har jag vart hos lina en sväng på förmiddan, fixade håret och surrade lite + lite kaffe, fast jag inte ens dricker de så gick det ner och smakade helt okej :)


gick sen en liten promenix och avslutade den hos mamma i förrådet.

hittade min bäddmadrass och några lampor, råkade bli kvar på middag medans karin var på väg till oss .. hon skulle skjutsa hem mig med all min packning. När jag kom hem dammsög jag litegrann och ställde tv:n till rätta och nu har jag inte en aning om hur jag ska möblera resten :/


nu blir de tv:n sen sängen.

måste ju göra nåt skoj imorrn så lika bra att vara pigg :)




-


jävla toffel! :P

Av Linn - 18 juli 2007 19:09

Vad tänkte du när du såg dig själv i spegeln första gången i morse?

skynda skynda skynda, det duger!

Hur mycket kontater har du på dig?

har hundra enkronor som ligger och dräller överallt, men i fickan har jag 40kr.

Vilket ord rimmar på test?

häst och fest! :D

Favorit planet?

Jorden kanske ? haha!

Vem ligger fyra på missade samtalslistan på din mobil?

Emelie - Hjärtat

Vilken är din favorit ringsignal på din mobil?

Justin Timberlake - Losing my way

Vad har du på dig på överkroppen just nu?

bh och ett svart linne.

Sätter du etiketter på dig själv?

Nope!

Vad är det för märke på skorna du använder?

Lacoste

Ett ljust eller mörkt rum?

Mörkt, men inte för mörkt .. mysmörkt :)

Vad gjorde du vid midnatt?

Städade, har bättre städhumör på kvällarna / nätterna.

Vad står det i ditt senaste mottagna sms?

Det var då inte i bilen <;

Senaste resan?

Åsele med Idus & emelie.

Vilket uttryck använder du mest?

Tro jag använder ganska många ganska ofta (?)

Till vem sa du "jag älskar dig" sneast?

Emelie kanske ? :)

Vilken pälsbeklädda sak rörde du senast?

Linas kissekatter Elsa & Molly.

Hur många olika sorters droger har du nyttjat de senaste tre dagarna?

Absolut ingen, eller ja .. drack ju kaffe hos lina idag så :)

Hur många rullar film har du som ligger och väntar på att bli framkallade?

En endaste bara, som legat i 2 år snart.

Vilken ålder har varit bäst hittills?

Alla åldrar har haft sina för&nackdelar, men jag trivs just nu .. så nu kanske?

Din värsta fiende?

Finns väl egentligen inte nån, men jag har ju såna som har mig som fiender istället. Man ska inte bry sig så mycket >.<

Vad har du för skrivbordsbild på datorn just nu?

Stefan in action! ;)    när han spelar boll.

Vad var de senaste du sa till någon?

men gå och sov!

En miljon eller förmågan att kunna flyga?

En miljon, fast skulle vara skoj att kunna flyga .. men är ju höjdrädd så.

Gillar du någon särskild lite extra mycket just nu?

Kan hända. Finns ju såna jag gillar extra mycket jämt också :)

Senaste låten du lyssnade på?

Mad Summer World.

Av Linn - 18 juli 2007 18:46

VAD HETER DU?

Linn Joanna Helena Åhlund
VAD ÄR DET FÖR FÄRG PÅ BYXORNA DU HAR PÅ DIG?

Ljusgråa med orange text på rumpan. 

VAD LYSSNAR DU PÅ JUST NU?

Laser - Det var en gång en fågel
VAD GJORDE DU IGÅR KVÄLL?

Byggde ihop min säng och städade. 

HUR ÄR VÄDRET HOS DIG JUST NU?

Grått och tråkigt!
DEN SISTA PERSONEN DU TALAT I TELEFONEN MED?

Systeryster min.
DET FÖRSTA DU LÄGGER MÄRKE TILL HOS DET MOTSATTA KÖNET? 

Stilen, kläderna och frisyren.
HUR MÅR DU IDAG?

Finnemang, lite seg bara.
VILKEN ÄR DIN FAVORITDRYCK? 

Haha, ja de var en svår en .. alkoholhaltigt ?  ;)

annars dricker jag mest vatten.
FAVORITSPORT?

Att spela : Volleyboll.

Att se på : Fotboll eller Hockey men bara in real annars får de vara.
HÅRFÄRG?

Brunt

ÖGONFÄRG?

Blåa
SOLUPPGÅNG ELLER SOLNEDGÅNG?

Solnedgång.
SYSKON & DERAS ÅLDER?

Angelica 31, Dennis 29 och Tom 16

FAVORITMÅNAD?

Juni, juli, augusti ;)
SENASTE FILMEN DU SÅG?

Nån som gick på tv:n häromdagen, med elina.

FAVORIT DAG PÅ VECKAN?

Lördag och om jag jobbar är det söndagar :D
FAVORITHOBBY?

Shoppa, umgås med vännerna och festa!
ÄR DU FÖR BLYG FÖR ATT BJUDA UT NÅGON?

Beror på, skulle ju göra de oftare om man var säker på svaret ;)
FAVORITLÅT(AR)? 

Just nu, Justin Timberlake - Losing my way.
SOMMAR ELLER VINTER?

Sommar
KRAMAR ELLER KYSSAR?

Jag vill ha båda >.<
CHOKLAD ELLER VANILJ?

Choklad
HUR BOR DU OCH MED VEM/VILKA?

I en 1½ alldeles ensam.
VAD LÄSER DU FÖR BÖCKER?

Är lite dålig på att läsa böcker.

HUR SER DIN MUSMATTA UT?

Jag har en laptop, så ingen musmatta.
KAN DU KORSA ETT ÖGA ÅT GÅNGEN?

Haha, nej de tro jag inte!
ÄR DU ROMANTISK?

Om jag vill så lyckas jag kanske :)
SKULLE DU SÄGA SJÄLV ATT DU ÄR LYCKLIG?

 Japp, så lycklig som jag behöver vara! :D

VAD SKA DU GÖRA IMORGON?

Förmodligen måla min hylla och tavelram, sen har jag ingenting planerat.

SENASTE PERSON SOM...
Sov i din säng: Stefan
Såg dig gråta: Lillebror
Du hånglade med: Anton
Skällde på dig: Lillebror

DE SENASTE 48 TIMMARNA, HAR DU...
Gråtit: Nix
Köpt någonting: Nix
Blivit sjuk: Nix
Sjungit: Yes
Sagt "Jag Älskar Dig": Icke
Velat säga till några att du älskar dem: Då hade jag gjort de :)
Träffat någon ny: Inte de heller, om man inte räknar alla man sett på stan?
Saknat någon: Absolut!
Kramat någon: Japp
Kissed someone: Inte de inte.

SENASTE....

Låt du hörde: Dj Pulse - I need a Hero
Drink du köpte: Robbans mumsiga blandningar!

Sak du stal: Jadu .. två örngott av mamsen, men berättade de sen :)
Mat du åt: Mammas lax, mums!

Ovido - Quiz & Flashcards