Direktlänk till inlägg 30 juli 2007

lyckliga stunder.

Av Linn - 30 juli 2007 22:36

det är dom man aldrig tänker på.

hur ofta tänker man egentligen på hur lycklig man är bara för att man har sina vänner eller får höra nånting man velat höra .. eller om detkommer nånting helt oväntat ?

utan man tänker jämt på de man inte får höra och de man inte har.


oftast handlar allt om killar och det är nog bara att vänta på att den rätta dyker upp och strunta i allt annat och alla andra. Vet att de ändå inte funkar så, men alla kan väl försöka iallafall?  Det jobbigaste är när man blivit kär och man tror att han är han med stort H fast det visar sig att han inte är de ändå, de är så lätt att ge råd till andra och stötta dom men varför kan man aldrig göra nånting bra själv? eller bara lyssna på sitt hjärta?


jag kommer alltid lyssna på mina vänner om dom behöver prata och jag kommer alltid att stötta dom och vara lyckliga för deras skull. Även om jag inte är den bästa att ge råd och berätta vad som är rätt och fel så försöker jag iallafall :)   Jag är glad att du litar på mig och känner att du kan prata om allt med mig!  





Appropå lyckliga stunder så var jag och emelie ut i onsdags tro jag det var, var jätte länge sen vi var på Coppers så vi gick dit en sväng och drack en cider. Möts av ludde och den nya bartendern, lika glada som alltid och han bjöd på nån krona för vi inte hade mer löst men kunde ju betala med kort .. men inte då de fick vi inte så han bjöd istället! Tackade och gav han en kram, sen kommer ludde fram och tar i händerna och frågar hur det är, som vanligt är det alltid bra med oss ju och ännu bättre när han frågar! Sen får jag mig en kram och får höra att han saknat mig! och helt allvarligt så hade jag saknat han också.  Det var en av mina lyckliga stunder för jag har alltid tyckt han är fin och trevlig! :)



så nog svammlat för min del, ville bara få ur mig att vi ska vara glada för allt det vi har och inte tänka så mycket på de vi inte har. Och jag är lycklig över att jag har så fina vänner och familj! :)



-


Lyckliga stunder!


 
 
Ida

Ida

31 juli 2007 22:16

tack för att du lyssnade på mitt dravel.. Puss

http://htttp://krippy.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linn - 11 maj 2008 21:30

Nu ska jag lyssna på dig, för vartenda ord du sa idag var sant. "Hem och sudda ut, glöm att det fanns & gå vidare" Innerst inne tror jag själv att det är bäst så. Slut med överseendet och anpassningen, nu suddas det ut och är snart glömt.    Tack för...

Av Linn - 11 maj 2008 17:49

hämtade upp mamma&tom vid tolv idag, kan lova att jag var trött imorse fast jag sovit .. sånt som händer. Åkte till birsta och lämnade in toms iPod sen bar det av till syster som hade kalas. Var där fram till fyra ungefär, sen tillbaka till birsta oc...

Av Linn - 10 maj 2008 19:50

Var seg som tusan imorse, men hämtade upp mamma vid tolv iallafall :) Sen bar det av till njurunda, först kyrkan en sväng sen fortsatte vi till mari-louise och co. Stannade till såklart då mamma såg en liten gårdsbutik, när vi kom in så fick jag syn...

Av Linn - 8 maj 2008 14:54

Gissa om jag är less på mig själv nu alltså! I höstas råkade min dator ut för en liten olycka (jag klev på den & jag är inte stolt!) , så nu när jag skulle starta den så gled den ur knäet och in i bordet, bara lite lätt inte ner i golvet eller sådär...

Av Linn - 3 maj 2008 12:33

Grattis älskade syster på födelsedagen! :D Nu börjar du bli riktigt gammal, hihi!  Men jag älskar dig precis lika mycket för de <3 ...

Ovido - Quiz & Flashcards