Alla inlägg den 12 februari 2007

Av Linn - 12 februari 2007 22:01

har svårt att glömma dina ord som du sa till mig häromkvällen, saknar dig så fruktansvärt mycket!men snart får jag träffa dig igen, kramkalas.imorrn har jag äntligen en ledig stund.om inte carro ringer in mig :]ska gå ner på jobbet och luncha iallafall, sen blirdet nog ner på stan en sväng och se om dom nyaarbetskläderna finns kvar så jag kan köpa dom.kanska hinner med och träffa min gullis en sväng ocksåom jag har tur :]måste köpa present åt min lilla anna också som fyller stort inte för att jag vet vad jag ska köpa men ;]på onsdag är det allahjärtansdag också.har ingen att MÅSTA vara med för första gången på 3 år.så därför ska jag nog vara med gullis, eller andreas :]biosupé kanske det blir, om det inte är fullbokat.kom just på att mitt presentkort är borta.måste leta de också.nu ska jag gå och göra mig klar för att sova.- du är verkligen min dröm ! <3

Ovido - Quiz & Flashcards