Alla inlägg den 9 februari 2007

Av Linn - 9 februari 2007 23:08

haha, vilket jävla namn på en låt liksom.skulle nog behöva en sån ganska snart :Pjobbat idag, tiden gick fort och dagen gick bra.sånna dagar älskar man att jobba.jag och chefen surrade en massa idag, såna därgrejer som vi i vanliga fall bara pratar omdå det har hänt nåt eller vi är civilklädda - men det kändes skönt, han är den bästa chefen ! :]sen har jag vart hos min carro en sväng och surrat.vi har konstaterat att idag var "lugnet före stormen"dagen på jobbet :Pimorrn kommer det inte alls bli så skoj att vara därnär annika går an som hon kan göra, men men.det hade ju kommit fram förr eller senare, vi har juinte gjort nåt fel så :]idag bestämde jag mig på allvar, eller iallafall tillsden dagen då det verkligen ska ske.- Jag ska verkligen flytta härifrån !jag blir nästan nervös i förväg, men vafan tjänar de till?känner ju nästan alla på ett utav dom nya jobben, känner en på det andra.alltid en början, efter en vecka känner man alla :]ska bli ganska kul faktiskt, tro jag.mitten av juni eller i slutet av juni bär det av -på allvar.nu ska jag gå och bada, sen kanske åka ner på stan och träffa andreas en snabbis ;]och skjutsa hem han om det inte blir för sentför mig, måste ju hinna sova lite också.men bada nu var det :P- du är underbart fin ! :]

Ovido - Quiz & Flashcards