Alla inlägg den 11 mars 2008

Av Linn - 11 mars 2008 13:36

var ut på birsta en sväng för att köpa sånadär tassar/kuddar man sätter fast under stolarna så man inte förstör golvet, eller mest för att det inte ska låta som att stolen går igenom golvet då man sätter ner den. 


sen flög den där känslan över mig igen, blir less på ingenting och bara hängig. Så jag åkte en sväng bort till mamma för att sy fast en knapp och låna datorn en sväng.  Men ska snart bege mig härifrån igen.


Imorse försökte jag mig på lampan alldeles själv, klart man klarar av sånt men nu satt den ihop på nåt konstigt vis och hade tre olika kablar så nu har jag inte en aning om vad jag ska göra med den tredje och om jag vågar klippa loss dom andra två (?)  Vad fan har man karlar till om dom inte ens orkar lyfta ett finger?  


funderar på om jag ska orka gå en sväng på stan, men dom har inge roligt nuför tiden ju :/  kanske hälsa på emelie en sväng, men hon verkar ju inte vara hemma ..  tråååk!


ska iallfall äta nu sen hem och försöka bråka mig till lampan iallafall ..





-


alla med det namnet gör mig bara förvirrad.

jag orkar inte de nå mer  .. så är det bara!

Ovido - Quiz & Flashcards