Alla inlägg den 22 mars 2008

Av Linn - 22 mars 2008 17:33

telefonen gick röd inatt, var ganska skojiga samtal.

först sebbe, han trodde nog att jag var peter .. han surrade på om en sak och jag om en annan för han bytte samtalsämne var femte sekund. Sen när jag precis somnat om så ringer lina :)

hon hade precis kommit hem från solen, så det var trevligt >.<

mindre trevligt att hon fick komma hem till sånt här finväder då .. men det är bara att vänja sig vid snön och slasket för de kommer nog fortsätta in i juni .. haha.


vaknade åtta imorse och var pigg, så jag låg kvar och kika på tv:n en stund sen bar det av till stan med mamma .. smakråd när hon skulle köpa nya jeans. Sen bjöd mamma på middag så nu sitter jag hos henne och betalar alla trevliga räkningar och är osocial som bara den, är seg i huvudet idag.





nu blir det hemgång, fanns för mycket att berätta så det kändes tungt.

ger upp istället >.<




-


du får mig att tänka om och om igen, på samma sak .. 

du får mig att må bra samtidigt som jag är helt förvirrad på dig ..

jag tycker så jävla mycket om dig men det blir för jobbigt! 


punkt slut.

Ovido - Quiz & Flashcards