Direktlänk till inlägg 14 januari 2008

14januari.

Av Linn - 14 januari 2008 15:18

söka jobb, mysigt! :P

har iallafall sökt massvis med jobb idag så nu tar jag en paus tills imorrn.

 var nånting mer jag skulle göra idag men det har jag förträngt.


snart är det helg igen och då blir det jobba lite :)

frukost är ett soft jobb, funderar på om man kanske ska fortsätta med det, då är man uppe i tid på dagarna och kan göra nånting efter jobbet inte bara jobba nätter eller dygnet runt!


jag vill gå ut och äta, känna mig bortskämd och få äta det jag är sugen på och inte behöva laga det själv och diska efter mig. Måste bara hitta nån att ta med mig, nån som kan bju kanske, min syster? ;)


iofs skulle mamma bjuda på mat idag så lite bortskämd är man ju ändå :)

sugen på sallad är jag, kanske måste åka hem och göra de istället.




nu har jag beslutsångest!

och vanlig ångst, för jag måste åka till njurunda och det har jag verkligen ingen lust med ska jag berätta! Hade helst sluppit men vill ju ha tillbaka mitt skärp så jag måste väl!   Tar mig själv i kragen ;p



nu ger jag upp, som dom säger på radioreklamen.


"nu ska jag gå och dricka ett glas mjölk, bloggar mer sen"


haha! :D



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linn - 11 maj 2008 21:30

Nu ska jag lyssna på dig, för vartenda ord du sa idag var sant. "Hem och sudda ut, glöm att det fanns & gå vidare" Innerst inne tror jag själv att det är bäst så. Slut med överseendet och anpassningen, nu suddas det ut och är snart glömt.    Tack för...

Av Linn - 11 maj 2008 17:49

hämtade upp mamma&tom vid tolv idag, kan lova att jag var trött imorse fast jag sovit .. sånt som händer. Åkte till birsta och lämnade in toms iPod sen bar det av till syster som hade kalas. Var där fram till fyra ungefär, sen tillbaka till birsta oc...

Av Linn - 10 maj 2008 19:50

Var seg som tusan imorse, men hämtade upp mamma vid tolv iallafall :) Sen bar det av till njurunda, först kyrkan en sväng sen fortsatte vi till mari-louise och co. Stannade till såklart då mamma såg en liten gårdsbutik, när vi kom in så fick jag syn...

Av Linn - 8 maj 2008 14:54

Gissa om jag är less på mig själv nu alltså! I höstas råkade min dator ut för en liten olycka (jag klev på den & jag är inte stolt!) , så nu när jag skulle starta den så gled den ur knäet och in i bordet, bara lite lätt inte ner i golvet eller sådär...

Av Linn - 3 maj 2008 12:33

Grattis älskade syster på födelsedagen! :D Nu börjar du bli riktigt gammal, hihi!  Men jag älskar dig precis lika mycket för de <3 ...

Ovido - Quiz & Flashcards