Direktlänk till inlägg 19 januari 2008

19januari.

Av Linn - 19 januari 2008 15:13

fattar inte vad det är med mig (?), har jätte svårt att sova, somnar inte och då jag väl somnat så sover jag jätte dåligt! :/  I natt gick det inte alls, fick surra med emelie ända till halv två innan jag ens gäspade lite, vaknade strax före sju och tyckte jag nyss lagt igen ögonen men inte då, det var dags att kliva upp. Bara att se glad ut! Behövde tanka bilen innan jag åkte till jobbet men då tar inte maskinen kort idag och tjurig som jag blev så struntade jag i att tanka för jag inte orkade åka runt. Men jag tog mig upp för backarna :D


 Var på lunchdejt igår med min syster,vi shoppade lite och åt tacos! :)

riktigt intressant lunchdejt, hon babblade på om tobbe och lite mer om tobbe och slutligen lite mer om tobbe. I veckan ska vi gå på bio, eller till helgen, eller då det går nån bra film som jag tyckte ;) Jag som har gjort så fint intryck på tobbe, haha! :D


På måndag börjar jag nya jobbet också, svinkul kommer det bli! :)

en underbar vecka med andra ord, kanske blir spa på söndag också som en mysig avslutning.





nu ska jag umgås med familjen innan jag ska jobba igen :)  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linn - 11 maj 2008 21:30

Nu ska jag lyssna på dig, för vartenda ord du sa idag var sant. "Hem och sudda ut, glöm att det fanns & gå vidare" Innerst inne tror jag själv att det är bäst så. Slut med överseendet och anpassningen, nu suddas det ut och är snart glömt.    Tack för...

Av Linn - 11 maj 2008 17:49

hämtade upp mamma&tom vid tolv idag, kan lova att jag var trött imorse fast jag sovit .. sånt som händer. Åkte till birsta och lämnade in toms iPod sen bar det av till syster som hade kalas. Var där fram till fyra ungefär, sen tillbaka till birsta oc...

Av Linn - 10 maj 2008 19:50

Var seg som tusan imorse, men hämtade upp mamma vid tolv iallafall :) Sen bar det av till njurunda, först kyrkan en sväng sen fortsatte vi till mari-louise och co. Stannade till såklart då mamma såg en liten gårdsbutik, när vi kom in så fick jag syn...

Av Linn - 8 maj 2008 14:54

Gissa om jag är less på mig själv nu alltså! I höstas råkade min dator ut för en liten olycka (jag klev på den & jag är inte stolt!) , så nu när jag skulle starta den så gled den ur knäet och in i bordet, bara lite lätt inte ner i golvet eller sådär...

Av Linn - 3 maj 2008 12:33

Grattis älskade syster på födelsedagen! :D Nu börjar du bli riktigt gammal, hihi!  Men jag älskar dig precis lika mycket för de <3 ...

Ovido - Quiz & Flashcards