Alla inlägg den 25 april 2008

Av Linn - 25 april 2008 18:29

hahahaha!  jag har allvarligt inte skrattat såhär mycket nånsin när jag lagat mat .. man skulle kunna tro att jag tycker det är rolig :D  sitter fortfarande och skrattar, fast mest åt tom nu.  Nu vart det tydligen min tur att sköta grillen.. och det är en elgrill vi leker med så det hade ju varit helt naturligt om en vanlig grill började brinna. Vart tvungen att ringa mamma och berätta att vi startat eldsvåda på balkongen, men eftersom jag inte kunde sluta skratta åt tom som står och försöker rädda maten så ville hon bara veta att hennes balkong klarade sig.  Kanske dags att titta till stripsen nu så inte dom har börjat brinna också .. det vore skojigt! :D


Missade fotbollen igår iallafall, tvättade istället och det var då det slog mig att jag missat den. Men blev tidig kväll så jag var pigg för morgonpromenaden idag :)



Nu måste jag engagera mig i maten innan det blir pizza istället :)


Fick nyss ett sms som värmde, trodde jag aldrig.

Men man kanske har varit för snabb att dra sina slutsatser, människan som jag trodde var hjärtlös är absolut inte det :) Ser fram emot ditt besök!  Faktiskt! :)



Kärleken är den underbaraste man kan tänka sig! :)

Ovido - Quiz & Flashcards