Alla inlägg den 9 november 2007

Av Linn - 9 november 2007 14:51

inga pengar & det snöar, men det löser jag och emelie på annat sätt.


nu ska jag ta mig till jobbet med en bil som går på luft .. för de verkar ju alla mina bilar göra för man behöver aldrig tanka dom, bara åka åka åka. Synd att inte alla har såna bilar som jag har. 





--------------------------------- 



mm vad mysigt hurrni!



tur att jag är optimist annars hade min värld gått under hundra gånger om.

nu måste jag hem och gömma min nyckel, så ni som vill hitta den kan jag säga att den ligger .."fisk"  .. fattar ni? =P


jag ropar när det bränns.



men snön är kall så det är ingen risk att det bränns.

och jag är fattig så det bränns aldrig!



hoppas I jobbar ikväll nu då, eller är det bättre om han inte gör det kanske?


det löser vi i helgen tro jag .. :)



skynda skynda, måste hämta christian.



puss!



emelie&carro - föralltid! 



Ovido - Quiz & Flashcards