Alla inlägg den 27 november 2007

Av Linn - 27 november 2007 14:55

dött som i graven är det!

börjar inte förns åtta ikväll, mina gäster skulle bara supa och dom lär väl göra de fram till elva för att jag ska tycka det var lagomt onödigt att infinna mig på jobbet överhuvudtaget!


efter mycket om och men igår så åkte jag iväg till I iallafall, hade tusen ursäkter för att inte komma .. egentligen handlar det bara om att jag får panik!  Såg såklart nån långtråkig film, pirates of the carrabian? heter den så tro .. den sista utav dom var det iallafall. Trevlig som jag är så somnade jag i soffan så vi flyttade med oss tv:n till sovrummet och då vaknade jag till liv såklart, men somnade nog lika fort igen. Paniken slog till imorse igen när jag vaknade så jag åkte hem, dum som jag är! 


Bara för att man vart med om så mycket dumt tidigare så blir man helt störd och tror att det bara kommer fortsätta så. Men det hoppas jag vekligen inte att det gör!  Bara jag erkänner för mig själv så kanske det löser sig :)


Nu ska jag åka och sola med bror min, sen blir det nåt annat skoj.

Imorrn ska jag träna, tidigt på morgon :D






Ovido - Quiz & Flashcards