Alla inlägg den 3 oktober 2007

Av Linn - 3 oktober 2007 17:52

känns helt underbart att ha flyttat, trivs hur bra som helst fast jag inte har fått iordning riktigt än men underbart är det iallafall ska jag tala om! :)

så igår var han med stort H hem till mig, vi snickrade ihop mitt nya inköpta bord. Jag öppnade kartongen och han snickrade .. blev enklast så tyckte han. Ett tag hade han så roligt åt mig så han var värd en skruvmejsel i huvudet men efter mina tappra försök så gav jag upp eftersom jag inte är fullt lika stark som alla andra >.<

Efter allt snickrande och mina tappra försök så vart vi hungra och åkte ner på playa och köpte mat .. först tänkte han beställa kinesmat men då jag övertalat han att kineserna inte tänkte hyra film åt oss så vart det playa .. sen macken och köpte film :-|   för han är så seeg! 

så mysigt så!

vaknade vid tio imorse men klev nog inte upp ur sängen förns halv tolv då chefen hans ringde och tyckte vi hade tagit sovmorgon nog.



sen hängde jag med anna, min vän & granne, till birsta. Shoppade tält till emils säng, jag & ikea grejer är inte vänner med varandra kan jag lova! :P   Stillade mitt köpa-hund-begär genom att låna fugge och promenera till dagis och hämta emil :)   jag älskar fugge, han är så sööööt! 


gick och köpte min blomma, så nöjd!

sen fortsatte jag hem för att sätta ihop min byrå, är inte färdig än så än finns det hopp om den!   Kent kom och avbröt mig för vi skulle kika bil, så nu har jag bestämt eller ja .. vi, har bestämt oss för en annan bil nu iallafall! :)   så nu snyltar jag åt mig lite mat medans jag ändå är här.



ska bjuda in myset mitt imorrnkväll igen så han kan snickra lite åt mig igen! :D

 möblerna måste ju komma på plats nångång så.



sen ikväll blir det mys med emelie, vi ska måla tavlor med varandra! :D

älsklings-emelie! 





-


jag är som alla andra inte behöver vara :P

Ovido - Quiz & Flashcards