Alla inlägg den 11 oktober 2007

Av Linn - 11 oktober 2007 21:02

har som vanligt använt huvudet och fått en snillebllixt.

satt hemma hos mig, sen när idus åkte hem funderade vi på hur vi skulle fördriva resten av kvällen .. funderade en liten stund sen kom vi på att o´learys öppnar i timrå idag, så såklart ska vi dit!  tog våran räcer och åkte iväg och köpte en dricka <-  sen hem till emelie och byta om från mjukisarna, tro inte dom släpper in oss i dom >.<


Så nu när som helst när emelie är klar ska vi bege oss till vårat kära timrå!



och nu ska jag vara social med min älskade emelie.






Av Linn - 11 oktober 2007 20:46

1. När gick du upp idag?
strax efter nio

2. Diamanter eller pärlor?
diamonds are a girls best friend ;)

3. Senaste filmen du såg på bio
the simpsons - the movie.

4. Favorit-TV- program?
hmm .. jadu .. inget specifikt direkt :P

5. Vad åt du till frukost?
en bixit - blåbär :)

6. Vad är ditt andranamn?
Joanna Helena

7. Din favoritmat?
Tonfisksallad, mumma!  de skulle jag kunna leva på.


8. Vilken mat gillar du inte?
Isterband

9. Favoritchips?
sourcreme&onion

10. Vilken är din favorit-CD för tillfället?
nån bränd fin skiva som jag & emelie poppar på helgerna

11. Vilken bil kör du?
mazda 626

12. Favoritmacka?
Subways mackor är mums då man är bakis! ;)

13. Vilka mänskliga karaktärsdrag, kan du bara inte med?
besserwisserism

14. Vilka är dina favoritkläder?
mina tights och min lillebrors baggy jeans

15. Om du fick åka vart du ville på semester?
Till solen och festen!


16. Favoritklädmärke?
haha, gina tricot? >.<   

17. Var vill du dra dig tillbaka?
 på hemmet med min vän emelie, vi kommer röja! ;)

18. Favorittid på dagen?
mitt på dagen kanske ? :)

19. Var är du född?
sörberge  - sundsvalls bb såklart.

20. Vilken är din favoritsport att se på?
fotboll, just for ålander! :P

21. Vem tror du inte sänder detta tillbaks?
ingen

22. Vem tror du skickar tillbaks först?
ingen

23. Coca Cola eller Pepsi?
Coca Cola

24. Fotboll eller ishockey?
fotboll

25. Är du en morgonmänniska eller nattuggla?
haha nattuggla då, men de bero på vad jag ska göra på morron! :D

26. Pedikyr eller manikyr?
helst båda om man får ;D


28. Vad ville du bli när du var liten?
som min syster.

29. Bästa barndomsminnet?
oj? man har ju en del men jag vet att jag och pappa matade änderna i slottsparken rätt så ofta så antagligen tyckte jag att det var kul :)

30. Varit i Afrika ?


31. Nånsin rullat in någon i toapapper?
har jag säker när jag var liten

32. Varit med om en bilolycka?
enbart mindre krockar, men olycka de också ju.

33. Favoritdag i veckan?
fredag, lördag & söndag.

34. Favoritrestaurant?
Coppers, helt klart!
(Bk´s som de nu så fint heter)

35. Favoritblommor?
sånna som överlever .. helt klart!
kommer inte ihåg vad dom men sån jag fick av emelie på studenten & mina paraplylarior.

37. Favorit-snabbmatsrestaurant
kebabhouse eller subway


38. Äger du en cykel?
absolut, en som några snorungar målat fin åt mig .. metallicgrön & metalliclila är dom i hjulen och sen är den metallicgul resten.

39. Vem fick du senaste mailet från?
Jocke

Av Linn - 11 oktober 2007 11:14

jag har tillgång till en dator i ungefär tio minuter, är hemma hos mamsen och lånar den en sväng :)   Har en sån där dålig klädesdag idag, så jag har rotat runt hemma i garderoben och absolut ingenting passar fröken svår idag .. och då man tänker efter så är inte min garderob så liten men de fanns iallafall ingenting!   Åkte hem till mamma, öppnade lillebrors garderob och slet fram favoritjeansen som funkar i alla lägen :D  så nu vet du vart dina jeans håller hus om du saknar dom, kunde ju inte fråga om lov då du inte var hemma ..  hade nog inte tagit ett nej iallafall så! >.<


ska besikta bilen idag och egentligen är jag inte ett dugg nervös, men det kommer väl då man står där utanför och väntar. Ska nog inte vara några större fel på den, men jag får väl återkomma med det sen :P


Köpte köksmöbel igår, super nice!

men att skruva ihop stolarna var det värsta jag vart med om, jag och emelie vart less efter en sne skruv så då återgick vi till tv:n .. så idag ska jag skruva fast sitsarna så är dom klar sen! :D

så varsågod att komma och äta middag vid mitt fina köksbord nån dag.




nu iväg och göra nytta.

sen hem och göra nytta.


imorrn fredag  ;)




-


din närhet betyder mycket för mig.

Ovido - Quiz & Flashcards