Alla inlägg den 15 oktober 2007

Av Linn - 15 oktober 2007 14:14

är det vad man kallas tro ? :)

har iofs köpt en massa nödvändiga saker som jag verkligen ville ha .. köksmöbel, byrå, vardagsrumsbord och till och med en bil har jag köpt :)  en ny vinterjacka, ny tvättkorg, en persienne, en väst, nya pumps såhär mitt i vintern, nya jeans & två tunikor eller vad man ska kalla dom och ett par fin shorts.  Sen har man ju köpt massa små tjafs som vanligt .. så nu kanske man borde lugna ner sig lite. Borde finnas nåt litet piller för shopping också ;)


ska alldeles strax fara och kika ut två nya vinterdäck, ny stereo och en brödrost. Sen blir det hem till kaoset och städa för ikväll ska jag få främmande av familjen :)   Ska baka en kladdkaka hade jag tänkt, måste bara låna lite kakao av mamsen >.<




nu ska jag fortsätta få tag i min syster!

för till helgen kommer mina småknoddar till mig, älsklingarna! :)

det blir massa mys & kanske badhuset till och med.






-


jag mår bra med dig.



Ovido - Quiz & Flashcards