Alla inlägg den 3 maj 2008

Av Linn - 3 maj 2008 12:33

Grattis älskade syster på födelsedagen! :D

Nu börjar du bli riktigt gammal, hihi! 

Men jag älskar dig precis lika mycket för de <3

Av Linn - 3 maj 2008 10:49

han är den underbaraste människan jag vet faktiskt! :)

så omtänksam och snäll, hela kitet liksom! 

jag lovar att tänka på dig före och efter mina förhastade beslut, eller beslut överhuvudtaget :)


i onsdags var jag & carro ut en sväng, mötte upp suss på irish. Hur mycke folk som helst ute, bussen in var mer än proppfull! Vi åkte hem runt ett halv två men de var tillräckligt faktiskt. Sov inte många timmar den natten, vart mest en massa tok bara. Klockan åtta då var vi vakna men inte frivilligt inte. Dödstrött!  Så på torsdage hade vi bakisdag bara :)


Igår möblerade jag om och storstädade, värsta fint vart de! Supernöjd :D

Ska bara hem och städa badrummet idag. Har pumpat däcken på cykeln och hittat igen cykelnyckeln så nu kan jag cykla :) Ska faktiskt cykla från mamma idag, kan väl inte ta så lång tid. Ska bara plocka ihop mina papper som jag spridit ut hemma hos mamma >.<



Nu ska jag bara bränna en ny skiva sen ska jag dra mig hemöver.


hejsvejs! :)




Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2008
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards