Alla inlägg den 11 maj 2008

Av Linn - 11 maj 2008 21:30

Nu ska jag lyssna på dig, för vartenda ord du sa idag var sant.

"Hem och sudda ut, glöm att det fanns & gå vidare"

Innerst inne tror jag själv att det är bäst så. Slut med överseendet och anpassningen, nu suddas det ut och är snart glömt. 


Tack för allt Camilla, du är en ängel!



http://linnjoanna.blogg.se 


Av Linn - 11 maj 2008 17:49

hämtade upp mamma&tom vid tolv idag, kan lova att jag var trött imorse fast jag sovit .. sånt som händer. Åkte till birsta och lämnade in toms iPod sen bar det av till syster som hade kalas. Var där fram till fyra ungefär, sen tillbaka till birsta och hämta iPoden igen. Skjutsade hem sofia&tomas sen vart det matinköp :) Blev tacos idag, riktigt gott nu när man inte ätit det på superlänge! men nu är jag nöjd nån månad framåt igen.  Så nu ska jag sitta här och umgås hela kvällen. Lika gärna de som ensam hemma liksom :)



Uppdaterar senare, måste koncentrera mig på att vinna över emelie på betapet ;) 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards