Alla inlägg den 8 maj 2008

Av Linn - 8 maj 2008 14:54

Gissa om jag är less på mig själv nu alltså!

I höstas råkade min dator ut för en liten olycka (jag klev på den & jag är inte stolt!) , så nu när jag skulle starta den så gled den ur knäet och in i bordet, bara lite lätt inte ner i golvet eller sådär. Tro ni det gjorde nån skillnad om den hade hamnat i golvet? Nu är det inte bara ett svart streck över hela skärmen som jag kan leva med .. nu är det som en regnbåge i alla glada färger man kan tänka sig rakt över hela skiten!  Som grädde på moset så visar dom reklam på tv:n om datorer, "nu bara ... skynda dig" som att det skulle regna pengar över mig så fort jag har sönder nånting?!? Och den är bara lite över ett år gammal ..  Nu ska jag sörja, sen fira att jag är så duktig!



Helgen var helt perfekt, som dom senaste helgerna faktiskt varit :)

var ju ständut blakk i lördags på aveny, jag emelie & carro, helt underbart!

var inte hemma förns efter fyra, var svårt att styra peters fötter hem så det blev taxi :)  Och tro de eller ej, men i söndags så var vi och fiskade .. haha :D  peter fiskade och jag höll i spöet ibland. Tre fula fiskar blev de, hihi! :P  Sen åkte vi hem och satt oss på soffan tills vi höll på att somna båda två. Så då var det bara att åka hem och sova, för vem orkar kliva upp fem på morgon ;p  


Nu på söndag är det kalas för angelica och stefan, så grattis i efterskott stefan! :) Och jag hoppas verkligen peter inte har match, skulle bli jätte glad om han följde med faktiskt :) Men inte söndag än så jag hinner övertala han >.<




Nu ska jag försöka skriva ihop en annons sen kika vovvar :D






-


Jag blir glad utav att vara med dig! :)



Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2008
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards