Alla inlägg den 10 maj 2008

Av Linn - 10 maj 2008 19:50

Var seg som tusan imorse, men hämtade upp mamma vid tolv iallafall :)

Sen bar det av till njurunda, först kyrkan en sväng sen fortsatte vi till mari-louise och co. Stannade till såklart då mamma såg en liten gårdsbutik, när vi kom in så fick jag syn på en sjal som jag vart tokigt kär i! Och eftersom jag har en sån underbar lillebror så fick jag den av han :) 


När vi kom till mari-louise så var annika och hennes barn & magda där också .. nova var super gullig :) Vi fikade lite, sen kom dom på att det fanns en till liten gårdsbutik en bit bort från mari-louise så vi tog en tripp dit också såklart! Hittade värsta fina kuddfodralen men eftersom jag är luspank så struntade jag i dom :P När vi kom hem åkte robban och handla så vi kunde grilla, super gott vart det! Vi glömde bort marshmallowsen (?) så vi kompenserade det med glass & chokladsås som dessert :)  Underbar lördag, bara suttit ute och glassat i solen med mysmänniskor! 


Imorrn blir det mys med nästa gäng, är kalas hos angelica och stefan för dom har fyllt oldies ;) Och hon kommer bli gladast av min present .. hoppas jag :D Nästan säker , tror jag!  Få mysa på lilla mira >.<



Nu ska jag åka hem och byta om, sen blir det en lördagkväll med sjögren och johanna :)




 Hejsvejs!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards