Alla inlägg den 4 februari 2008

Av Linn - 4 februari 2008 15:18

har pallrat mig hem till mamma en sväng, hon bjuder på te och semla.

ska snart ner på stan och träffa emelie för middag sen blir det jobba en sväng, skulle kunna tänka mig stängning idag faktikst så det blir några timmar :)



helgen har varit helt underbar, jobbade i fredags sen så åkte jag hem och gjorde mig iordning för kvällen. Emelie tjatade tobbe ur soffan så han kom förbi :) Sen kom marcus och vi försökte supa dom under bordet, men dom klarade det ganska bra själv. Haha! jag hade svinskoj iallafall så tack emelie! :)  fick sovsällskap, underbart! sen tog vi avvan på lördagen.

och jobbet igår, jag & pirita hade söndagsmys.

somnade på soffan när jag kom hem och det var välbehövligt.


imorrn ska jag viga min dag åt tvätten.

så stör mig inte för då förstörs min tvättardag, igen >.<



nu vara social med mamma innan jag ska åka .. :)




puss&kram skumbanan.

Ovido - Quiz & Flashcards