Alla inlägg den 5 februari 2008

Av Linn - 5 februari 2008 20:39

Vad..


hade du på dig idag?

- jeans och linne

har du gjort under dagen?

- Ingenting :D

har du för frisyr?

- Okammat & självtorkat

ska du göra innan dagen är slut?

- Se andra avenyn och diska.

har du inte hunnit med idag?

- Tvättat och städat som jag skulle ha gjort, gått på spa.

ska du göra imorgon?

- Umgås med emelie, tvätta & städa.

åt du senast?

- En pepparkaka

är allra bästa med dig?

- Att jag är jag ? >.<

ogillar du hos dig själv?

- att jag blivit så jävla lat!


när..


vaknade du i morse?

- kvart i elva, sovmorgon - lovely!

är du rädd?

- ibland, men inte ofta.

grät du senast?

- Oj, fällde en tår för kerstin i söndags.

skrattade du senast?

- Till middagen idag med tom.

var du på fest senast?

- I fredags, hos mig själv ;)

gjorde du senaste något du egentligen inte ville?

- Vill jag inte så gör jag det inte! :P

gav du en komplimang senast?

- Jadu, om det inte var idag så har jag inte en aning.


vem..


kramade du senast?

- Tobbe

saknar du?

- Dennis & Fredde

kysste du senast?

- Stefan

vill du spotta på?

- spottar inte!

skulle du vilja se ut som?

- Som min syster om jag vore tvungen att byta utseende.

gjorde dig arg senast?

- Gud så långsökta frågor, inte kommer jag ihåg de inte.


antingen..


glass eller godis?

- Tycker inte ens om glass, bara på pinne isåfall.

morgon eller kväll?

- Definitivt kvällar. Och sovmorgon :D

skidor eller pulka?

- PULKA! Eller bräda.

julafton eller födelsedag?

- Svår en, men julafton är mysig.

häst eller hund?

- Rottweiler, är livrädd för hästar dom kan ju äta upp en :P

hjortron eller blåbär?

- Blåbär, helt klart!

sola eller bada?

- Sola & bada i pina colada.

röd eller blå?

- röd


kan du..


simma fjärilsim?

- Yes i can.

stå på ett ben?

- Japp.

sjunga riktigt höga toner?

- Haha, vet inte om jag vill försöka ens

rita snyggt?

- O nej! snyggt om jag hade varit två år kanske.

baka?

- Jag är proffs!

göra volter?

- Då skulle jag slå ihjäl mig, garanterat.

hoppa upp på en häst med sadel?

- Har kunnat men skulle inte prova igen.

ditt eget mobilnummer?

- Yes!


har du ..


pallat äpplen?

- Många gånger :D

tagit en främling på rumpan?

- oja ..

tappat något värdefullt i toaletten?

- haha, ja förlovningsringen ;)

sett en hel porrfilm?

- inte en hel.

skrikit åt en lärare?

- för all del, vi var ingen trevlig klass inte.

blivit dumpad?

- dumpad & dumpat

förlorat någon nära vän?

- Tyvärr! :'/

varit i Asien?

- nix

kysst någon och sedan ångrat dig?

- HAHA JA USCH!

Av Linn - 5 februari 2008 19:02

har gjort absolut ingenting idag riktigt skönt faktiskt!

sitter hemma hos mamma och kikar på unga mödrar, har blivit helt fast i det på nåt vänster är hur intressant som helst ju :)


sen blir det hem och städa lite så jag slipper göra de imorrn, lediga dagen imorrn precis som idag :D Så då ska jag umgås med emelie, sen blir det tvättstugan, har fått nya sängkläder av mamsen så måste tvätta och byta :)


nu ska jag fortsätta med mitt te.


 :)




Ovido - Quiz & Flashcards