Alla inlägg den 19 februari 2008

Av Linn - 19 februari 2008 15:07

nu är det många frågor i pannan på mig :P



Ska iallafall åka till Clifford nu och kika på priser och beställa tid.

Jag & lillebror.

Ska tatuera en fjäril på höften till minne av min kusin fredde.

för frihet och våga vara sig själv medans man kan, leva livet innan det är försent.


Jag saknar dig så förbannat mycket fredde! :'/


Lillebror ska tatuera in nån tribal som går från revbenen och in mot bröst och mage tror jag .. den var snygg iallafall ! :)


börjar jobba 18 ikväll, så värdelöst!

jag vill verkligen inte, går heldag imorrn också så då kommer de inte vara lyckliga miner. Sånt man får ta!


Löning imorrn, underbart!

på fredag blir det en ny klänning från gina, kan inte kalla den klänning egentligen men tydligen så är det en klänning.



kanske hinner förbi nordichallen en sväng också, uf ställer ut, spännande! :)



nu ska jag ge mig iväg.



hörs och störs!

!!

Av Linn - 19 februari 2008 13:49

Nu ger jag upp!


Skrev värsta inlägget om mina bravader igår.

men det försvann såklart då jag skulle spara de .. hela sidan försvann!



fan!




Ovido - Quiz & Flashcards