Alla inlägg den 25 februari 2008

!!!

Av Linn - 25 februari 2008 14:56

!!!





Av Linn - 25 februari 2008 13:44

såklart, jag är expert på att skämma ut mig själv nuför tiden alltså!

oftast så kan jag bjuda på det, men den här gången så skäms jag verkligen!



är huvudet dumt får kroppen lida, och nu lider även huvudet!

har ju försökt fått tag på peter i helgen utan framgång, idag ringer de dolt nummer och jag brukar inte svara då men tänkte att de kanske var viktigt .. icke! de var pinsamt bara. Peters mamma ringer upp och frågar vad jag ville eftersom jag ringt flera gånger och jag hade inte en aning om vem det var som ringde till mig, fundera en stund och bad om ursäkt sen frågade hon vem jag var .. "linn" sa jag, då bad hon om ursäkt, för då visste hon ju vem jag var och det var de ena med det tredje, hon hade hört så mycke trevligt om mig så till slut var jag tvungen att fråga om det var peters mamma och de var de såklart!  Jag skämdes så de syntes genom telefonen kan jag lova!  Hon skulle genast ringa upp han och berätta att det var jag som ringde för ingen av dom svarar då dom inte känner igen numret, så nu skulle dom memorera det :)  Så nu äntligen har jag pratat med han och ikväll efter träningen så kommer han .. lycka! :D



carro & anna är ute med hästarna och jag är livrädd för hästarna och emelie är duktig och städar tro jag? på kommunen så dom slipper sitta i dammet :P  så jag är helt solo, eller ja jag & tom. Hämtade han och hans vänner på gärde idag efter deras friluftsdag, tur man slipper sånt nu :)  Sen blev jag kvar med han, men nu skulle han ner och boxas så nu är jag helt solo ändå! 


Ska ner på stan en sväng sen med emelie, nån som vill följa med oss?


nej nu måste jag sysselsätta mig!




-  


jag tro jag håller på att bli kär i dig .. 


Ovido - Quiz & Flashcards