Direktlänk till inlägg 17 februari 2008

skärpning!

Av Linn - 17 februari 2008 15:11

haha efter femton timmars arbetspass och två timmars sömn så stod jag och fnissade ikapp med carro innan gästerna kom igår, linda garva åt oss och till slut så vart allting roligt, gick inte att sluta bara! Tyckte jag hörde gästerna komma så jag sa åt alla andra som stod tysta .. ´nu måste vi skärpa oss för nu kommer dom´ och då garva linda lite till för jag och carro var dom enda som inte var fokuserade.   


Och vet du vad vi gjorde sen emelie? du skulle ha vart med .. haha!

Carro lutade sig över hovmästartrumpeten och jag lutade mig över henne, carro vänder sig om och viskar ´nu måste vi skrika som dom gör i heartbreak hotel´ och båda börjar asgarva och alla tittar konstigt på oss .. ni vet ´TA MIG BAKIFRÅN`  för det var precis så det såg ut! HAHA :D Jag älskar dig carro! och dig också emelie! :P


Vi gömde och smugglade desserter också, men de är en annan historia. Diskreta kan jag väl inte påstå att vi var heller, men goda var dom ;)



Johan terroriserade imorse med början tjugo i sex, tur var väl de för jag började sex och hade inte vaknat än .. hade lovat att plocka upp jordanka tjugo i sex i haga också så paniken flög på mig och jag hade såklart somnat med blött hår & flätor så jag var ursnygg imorse! Luvan på och mjukisarna sen var det bara att stoppa ner resten av sakerna i fickorna, tandborsten och allt. Men jag stämplade in klockan sex så jag var väldigt snabb måste jag säga. Och jordanka är nog den enda som uppskattar mina filbyten .. haha! :D


Sitter hos mamma en sväng nu. Hon ville ha skjuts hem så jag följde med upp, lämnade tillbaka min brors bankomatkort som jag har haft :) Kikade på bebisar i tidningen men ingen kändis inte. Så nu ska jag väl åka och handla en sväng sen hem och sova till 18 då börjar tv-kvällen :)

Blir inge bil & tobbe ikväll inte.

Emil har varit på hotellet hela helgen, underbara människa!

Han är min idol, musikidol alltså. Och snygg, och underbar, och singel ;)  




nu blir det hemgång innan jag blir alldeles tokig!

måste åka på birsta och köpa mjukisar .. mys! :D 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linn - 11 maj 2008 21:30

Nu ska jag lyssna på dig, för vartenda ord du sa idag var sant. "Hem och sudda ut, glöm att det fanns & gå vidare" Innerst inne tror jag själv att det är bäst så. Slut med överseendet och anpassningen, nu suddas det ut och är snart glömt.    Tack för...

Av Linn - 11 maj 2008 17:49

hämtade upp mamma&tom vid tolv idag, kan lova att jag var trött imorse fast jag sovit .. sånt som händer. Åkte till birsta och lämnade in toms iPod sen bar det av till syster som hade kalas. Var där fram till fyra ungefär, sen tillbaka till birsta oc...

Av Linn - 10 maj 2008 19:50

Var seg som tusan imorse, men hämtade upp mamma vid tolv iallafall :) Sen bar det av till njurunda, först kyrkan en sväng sen fortsatte vi till mari-louise och co. Stannade till såklart då mamma såg en liten gårdsbutik, när vi kom in så fick jag syn...

Av Linn - 8 maj 2008 14:54

Gissa om jag är less på mig själv nu alltså! I höstas råkade min dator ut för en liten olycka (jag klev på den & jag är inte stolt!) , så nu när jag skulle starta den så gled den ur knäet och in i bordet, bara lite lätt inte ner i golvet eller sådär...

Av Linn - 3 maj 2008 12:33

Grattis älskade syster på födelsedagen! :D Nu börjar du bli riktigt gammal, hihi!  Men jag älskar dig precis lika mycket för de <3 ...

Ovido - Quiz & Flashcards