Alla inlägg den 1 april 2007

Av Linn - 1 april 2007 21:59

behöver man verkligen vara de i 20års åldern?klart man måste vara seriös med jobb och andra viktiga sakermen måste man verkligen vara seriös med förhållanden och sånt trams? måste man ha en pojkvän som man ska leva med tills man dör, i den här åldern redan?kom ju från rätt käft egentligen, som vart förlovad i 3 år - vad fan tänkte man på då, eller vad tänkte man med? nu har jag suttit och funderat på de där ett bra tag och kommer inte fram till nåt vettigt iallafall.vi har hållt på i 3 år snart men vi har aldrig tagit det till den nivån då man är flickvän&pojkvän.försökte oss väl på nånting i somras men sen bara lät vi det rinna ut i sanden.vet inte ens varför jag funderar på det egentligen :/har ju lagt dom där känslorna på hyllan nu och gått vidare, vet inte ens om jag vill ta reda på om dom fortfarande finns kvar.slut funderat, ska städa lite så att alla är nöjda.- du finns alltid i mina tankar iallafall :]

Av Linn - 1 april 2007 14:01

underbara natt! - tack älskling.hade ganska trevligt igår, bander var bra och så :]fördelen med mitt yrke är att man slipper dom svinlånga köerna när det är svinkallt ute och de måste vi ju såklart utnyttja ;]ikväll blir det nog lugnt, en film kanske.men inte nån super tråkig som är 3 timmar lång bara :Pnu duschen!- jag kommer sakna dig!

Ovido - Quiz & Flashcards