Alla inlägg den 11 april 2007

Av Linn - 11 april 2007 22:36

sitter och kikar på lustgården och en utav tjejrna som gick upp från publiken låter som jag vet inte vad .. hahaha! stackarn och här sitter jag och skrattar.jag är lika elak som vanligt ja, tro jag blivit de sen emelie sa att hon skulle bli en snäll flicka & helt plötsligt vart jag en elak flicka :PEmelie -sant sant, det är bara de dom duger till men då dom inte ens duger till de dom är till för vad ska jag göra då? Då måste jag ha en jäkligt bra anledning till att träffa han :PMen vi får diskutera mer om det där imorrn :]idag har jag utforskat mina matlagningskunskaper och maten vart riktigt god också, det trodde du inte om mig va emelie ? ska spara lite åt dig så du också får smaka.sen kände jag för att sola, för det gör mig alltid glad :]och nu när jag slutat tycka synd om mig själv kände jag att jag behövde sola lite men orkde inte promenera och bussen kostar onödiga pengar .. men jag ville absolut sola!HAHA, fick syn på min brors hjälm så jag testade den och eftersom han inte var hemma och kunde skjutsa ner mig till stan fick jag ta saken i egna händer.Ringde och frågade om lov att ta den först, letade fram nycklarna och promenixade ner till förrådet. Och gissa om den där mopeden vägde som en elefant?!? Trodde aldrig jag skulle få ut den .. men väl ute så gick de lite vingligt men hade jag bråkat ut den så skulle jag ner till stan också! Lyckligtvis så tog jag mig ända ner till stan och hem faktiskt, utan att välta eller köra in i nånting .. haha de måste ha vart en syn för gudarna de där ;]imorrn är det torsdag och då är det snart helg :Djobba & kalas med min emelie.nu kika en film sen sova.- du är underbar ! <3

Av Linn - 11 april 2007 01:15

dagen har nog vart den segaste jag vart med om det här året iallfall. Vaknade av att telefon började ringa och den som ringde gav aldrig upp heller så jag slog av den och låg och tyckte synd om mig själv en timme, för att jag är så dum!Klev upp och försökte få i mig lite yoghurt - haha konstigt nog smakade den sommar, hur de nu smakar liksom? men de fick mig att inse att det faktiskt är sommar snart :]och om 48 dagar fyller min emelie år, då blir de kalas.Fortsatte att tycka synd om mig själv framför tv:n en stund, gick bara en massa strunt så jag ringde carro för att surra lite .. känns som om vi är varandras bollplank men de kan behövas ibland de också :]surrade med emelie och försökte få henne att tala mig till rätta men eftersom att vi är som vi är så gick det inte så bra, eller jo .. det funkar ju alltid att prata med henne och få svar men kanske inte tala varandra till rätta :Pkänns iallafall lite bättre efter de :]Gick på affärn och köpte mat, gick hem och bakade maten och efter de har jag gjort absolut ingenting! Imorrn blir det nya tag, man ska ju inte sitta här och låta all energi gå åt på nånting som ändå kommer hända av sig själv om ett tag.Ska gå och göra adressändringen som jag borde gjort för längesen men bara glömt bort, sen hämta min deklaration som skickats tillbaka för att jag inte gjort adressändringen.Nu är det bara 12 dagar kvar sen flyttar jag igen, lääääängat som en tok! Ska bli så skönt att bo själv igen, nog för att jag bara bott hos mamma 2 veckor nu men de känns som 2 år ;]nu kika på 2½män, sen somna så jag orkar leva imorrn :]- det känns verkligen att du är borta!

Ovido - Quiz & Flashcards