Alla inlägg den 16 april 2007

Av Linn - 16 april 2007 13:06

soooooooool!

ska hoppa in i duschen och göra mig klar för att träffa älsklings emelie

nere på stan och mysa i solen en massa :]


 sen blir det till att jobba en sväng ikväll.

men börjar inte förns 19.00 så vi hinner vara ute i solen hela dan.




nu göra mig klar så jag inte ligger efter.







- älskling, saknar dig! 

Av Linn - 16 april 2007 00:49

woho! Dom har gjort om bloggen så den är mycket mycket bättre än förut.


nu är det iallafall måndag enligt klockan och kalendern, men jag har fortfarande söndag såklart .. eftersom jag inte somnat än och vaknat men de där förstår ni säkert så jag slutar förklara nu.


i fredags var vi på coppers igen & ludde hade ju såklart saknat oss och lill-håkan hade saknat oss ännu mer skulle jag tro!

det bjöds, eller emelie tiggde åt sig, chilinötter åt oss som vi kunde mumsa på medans vi stod i kön utav av våran lill-håkan.

väl inne var det riktigt trevligt faktiskt, allt konstigt folk hade kanske tagit semester och lämnat sundsvall för det var en skön blandning av folk ute och en massa kändisar till och med :]


igår var det underbart!

vi dansade hur mycket som helst och en massa trevligt folk ute och bra musik.

träffade snygg micke också .. och fylle robert ;]

micke var så snäll och följde mig till bussen när det var dags att gå hem, riktigt 'gentleman' aktigt utav han tyckte jag .. såklart!


somnade riktigt gott igår vill jag lova!

kom efter att man inte hade sovit så mycket under helgen.

så idag har jag sovit ut sen ätit mat på ballisen med lillebror och solat oss i vårt fina sommarväder som vi fått. Sen hade jag och darling mys nere vid ån .. rensade väskorna och hittade ljus så vi tände de och hade riktigt sommarmys nere vid ån.

Planerade 28april också.

ett riktigt viktigt datum för oss just nu, vi ska först åka nån annanstans och gå ut torsdag-lördag .. sen kommer vi hem på lördag och grillar och går på aveny och ser våra favoriter ständut blakk - vi är ju bundisar nu så ;]

och sen har vi ju söndagen planerade automatiskt sådär, sooooooooova! 


ska nog försöka med de nu också.

så jag kan gå ut och soooola mig imorrn :]









- Jag behöver bara höra dig så blir jag lycklig!

Ovido - Quiz & Flashcards