Alla inlägg den 13 april 2007

Av Linn - 13 april 2007 01:06

fredag den trettonde, tro inte på sånt där egentligen ja inte. Får väl se om det händer nånting tokigare än vanligt imorrn eller nånting riktigt oturligt :Pimorrn får jag lön, första lönen från nya jobbet där jag test jobbade 5 timmar förra månaden bara .. känns redan nu att de kommer bli värt vartenda öre att jobba där! fick hyffsat bra betalt, så nu är jag lycklig ! :Dmåste åka på ikea och köpa mina nya påslakan också innan dom tar slut, dom är sååå mysiga att sova i bara för att dom är så fina.och min nya lägenhet är helt underbart mysig den också!kommer trivas som fisken i vattnet där, kan sitta med emelie på ballisen i sommar och dingla med benen och dricka goda drinkar :]ska fråga om jag får måla om sovrummet litegann iallafall.inte för att det var nåt fel på de men jag kände för en annan färg idag då jag var där, men mysigt värre var de!så nu längtar jag ihjäl mig, bara 10 dagar kvar nu :]nu ska jag sova en sväng så jag orkar shoppa imorrn.ska köpa mig en supersöt klänning ;]- saknaden smög sig på idag, jag älskar nog dig!

Ovido - Quiz & Flashcards