Alla inlägg den 19 april 2007

Av Linn - 19 april 2007 16:53

Idag skulle min älskade kusin ha fyllt 30år, känns inte som att han skulle ha blivit 30 .. 27 kanske, men 30 skulle de ha varit. Han har iallafall fått en massa fina blommor på graven idag så jag måste åka dit en sväng jag också innan jobbet :]


Jag saknar han verkligen, jag älskar dig fredrik bergman!


om 1½ timme börjar jag jobba, aveny - dans och strunt .. min morbror sitter och drar världens grejer om aveny nu med mig & jag håller på att få kramp i magen av allt skrattande, jag har nämligen upptäckt att jag har världens roligaste morbror och han är den bästa ! <3 


hade de inte vart så att jag skulle jobba nästa vecka och nu på lördag så hade jag åkt en sväng med han hem till göteborg :]    men de får bli en annan gång.



nu gå och göra mig iordning sen promenixa ner på jobbet.





- du är stjärnan i mitt liv! 



Ovido - Quiz & Flashcards