Alla inlägg den 17 april 2007

Av Linn - 17 april 2007 23:46

HAHAHA .. min lillebror står och diskuterar tv-apparater med min mamma och morbror och han ska såklart ha en plasmatv och då kommer min morbror med
"då får du nog bli pizzabud med din moped först!"

 hahaha, jag har sån dålig humor den här tiden på dygnet .. som ;


"Vad gör du i skåpet Per? Leker Per-i-skåp..."
hur kul var den egentligen liksom ? :P




imorrn ska jag iallafall åka och kolla på en bil .. en citroen :]

råkade nämna de för min mamma och hon höll på att gå i taket.

men jag & kent ska göra de iallafall, behöver ju faktiskt en bil så.



nu sitter jag & emelie och smider våra busplaner inför nästa vecka.

ska bli så roligt att se hur det slutar och vart det slutar.

blir aveny den 28april iallfall .. med mina nya bästisar :D

och emelie såklart!



nu ska jag iallafall sova lite så jag orkar upp och leka imorrn :P











- JAG SAKNAR DIG!  

Av Linn - 17 april 2007 16:51

tagit ur emelies blogg;


Jag vill tacka Linn för att hon blev min bästa vän i 8an. Vi var med varandra dygnet runt, bodde tillsammans och gjorde en helvetes massa bus, Men skoj var det !
Vi har glidit ifrån varandra och haft våra ´gnabb´ men vi har alltid hittat tillbaka till varandra lika fort.
Vi har bott tillsammans hur många ggr som helst. Och sommaren 06 var helt obeskrvligt bra. För den var med dig.
Du är den jag litar mest på och den jag berättar allt för. Du är den jagh ar roligast med. Och du är den som alltid kommer finnas i mitt hjärta.





förstå hur mycket jag grät över att du är underbar emelie? 

sommaren -07 kommer bli ännu en bra sommar, precis som alla andra kommande somrar för dom kommer också bli med dig hjärtat! :]

vi värmer ju upp varje helg.





nu gå och laga mat och baka muffins åt min morbror som kommer hem

och hälsar på i en vecka, underbar vecka ! :]

funderar faktiskt på om jag ska åka ner och bo hos han i 2 månader i sommar och passa på att göra nåt skojigt .. eller bara jobba nånstans.



i natt när jag slutat jobba ska jag åka ända ut till kvissle med bilen.

får se om jag blir kvar där ute eller om jag åker hem, bero på hur lång sovmorron man  får om man stannar kvar , haha ! :P


nu mat sen jobba.




 








- jag älskar dig .. och dig också emelie, såklart! <3 

 

Ovido - Quiz & Flashcards