Direktlänk till inlägg 17 april 2007

sjuttondeapril.

Av Linn - 17 april 2007 16:51

tagit ur emelies blogg;


Jag vill tacka Linn för att hon blev min bästa vän i 8an. Vi var med varandra dygnet runt, bodde tillsammans och gjorde en helvetes massa bus, Men skoj var det !
Vi har glidit ifrån varandra och haft våra ´gnabb´ men vi har alltid hittat tillbaka till varandra lika fort.
Vi har bott tillsammans hur många ggr som helst. Och sommaren 06 var helt obeskrvligt bra. För den var med dig.
Du är den jag litar mest på och den jag berättar allt för. Du är den jagh ar roligast med. Och du är den som alltid kommer finnas i mitt hjärta.





förstå hur mycket jag grät över att du är underbar emelie? 

sommaren -07 kommer bli ännu en bra sommar, precis som alla andra kommande somrar för dom kommer också bli med dig hjärtat! :]

vi värmer ju upp varje helg.





nu gå och laga mat och baka muffins åt min morbror som kommer hem

och hälsar på i en vecka, underbar vecka ! :]

funderar faktiskt på om jag ska åka ner och bo hos han i 2 månader i sommar och passa på att göra nåt skojigt .. eller bara jobba nånstans.



i natt när jag slutat jobba ska jag åka ända ut till kvissle med bilen.

får se om jag blir kvar där ute eller om jag åker hem, bero på hur lång sovmorron man  får om man stannar kvar , haha ! :P


nu mat sen jobba.




 








- jag älskar dig .. och dig också emelie, såklart! <3 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linn - 11 maj 2008 21:30

Nu ska jag lyssna på dig, för vartenda ord du sa idag var sant. "Hem och sudda ut, glöm att det fanns & gå vidare" Innerst inne tror jag själv att det är bäst så. Slut med överseendet och anpassningen, nu suddas det ut och är snart glömt.    Tack för...

Av Linn - 11 maj 2008 17:49

hämtade upp mamma&tom vid tolv idag, kan lova att jag var trött imorse fast jag sovit .. sånt som händer. Åkte till birsta och lämnade in toms iPod sen bar det av till syster som hade kalas. Var där fram till fyra ungefär, sen tillbaka till birsta oc...

Av Linn - 10 maj 2008 19:50

Var seg som tusan imorse, men hämtade upp mamma vid tolv iallafall :) Sen bar det av till njurunda, först kyrkan en sväng sen fortsatte vi till mari-louise och co. Stannade till såklart då mamma såg en liten gårdsbutik, när vi kom in så fick jag syn...

Av Linn - 8 maj 2008 14:54

Gissa om jag är less på mig själv nu alltså! I höstas råkade min dator ut för en liten olycka (jag klev på den & jag är inte stolt!) , så nu när jag skulle starta den så gled den ur knäet och in i bordet, bara lite lätt inte ner i golvet eller sådär...

Av Linn - 3 maj 2008 12:33

Grattis älskade syster på födelsedagen! :D Nu börjar du bli riktigt gammal, hihi!  Men jag älskar dig precis lika mycket för de <3 ...

Ovido - Quiz & Flashcards