Alla inlägg den 10 april 2007

Av Linn - 10 april 2007 00:00

Vad fan håller jag på med? helt jävla dum i huvudet är jag faktiskt! fattar inte vad det har tagit åt mig men nånting skumt är det och de måste ordnas upp.H: väntar du på mig?J: klart jag gör!varför sa jag så liksom, kommer jag verkligen göra de?två veckor, egentligen inte så lång tid men just nu känns det som en evighet. Jag vet att du är värd att vänta på att du kan vara den som jag skulle behöva, men jag klarar mig lika bra själv just nu så vad spelar de för roll.Att det inte finns så många som dig kanske men då får jag väl skylla mig själv då? :/slut funderat, tack för dina kloka ord som hjälp idag vännen. Nog för att det spårade ur och vi bara skrattade åt det men sånt som händer. Och neeej! han såg inte ut som en påse skridskor ;] - Du är underbar gubben!nu ska jag sova och fundera över vad jag gjort och ska göra.- Saknar dig hjärtat, spanien är som en annan planet just nu.

Ovido - Quiz & Flashcards